Tjabbbba:)

Tja idag ska jag träna på Pro-Gym , medborgarplatsen, ska köra bröst pass med Anton min vän:)
Måste komma igång med träningen och dieten, måste se bra ut till sommaren...om det ens blir någon sommar iår:)
hehhe
Imorgon har jag tid för 4:e bahandligen laser mot hårborttagning i Gamla stan, jävligt duktiga där och bra priser.
Laser &Kirurgmottagningen heter det:)
ska köra bröst,mage axlar och nacke.
Gjort 3 behandligar hittills och man ser resultat ,vissa ställen växer det inte längre, men måste få bort allt hehhe eftersom jag får hårsäcksinflamation på vissa ställen efter all rakning  mm.
 
http://www.kirurg.com/
Laser & Kirurgi Gamla stan.
 
 
 
 
Kram
//LatinoBiffen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0