Torsdag


Checka in ryggen!!! haha jävlar...


GOD MORGON! : )

Just nu gör jag inte så mycket… duschade nyss och ska snart fixa min träningsväska.. eftersom jag ska träna efter 12 tiden.

Igår var jag och tränade i skanstull, körde ett jävligt tungt axelpass, och jag lovar att axlarna var 100% förstörda efter passet hehe, det var ganska så fullt på gymmet igår, och det är ganska kul.. när alla stirrar på en, jag undrar alltid vad folk tycker: )

Passet igår hade jag planerat dagen innan, så jag var jävligt koncentrerad  långt innan passet började och jag hade 100% fokus … målet med passet var att spräcka musklerna.

Igår var jag också och försökte fixa några papper som det blivit strul på.. gällande skolan, mina planer är att få börja studera nästa måndag, men de hade strulat med min ansökan, så det är jävligt jobbigt!

De hade inte ens börjat bearbeta min ansökan, så jag var jävligt oroligt här om dagen när jag ringde och frågade vad som hade hänt… och jag får svaret… du finns inte med här!

Då kunde jag inte låta bli och åkte dit… och när vi kollade på datan där så fanns jag med, alltstå tittade kärringen inte ens på datorn.

Jag hoppas jag får plugga snart.. blir galen utan att göra något.. har i alla fall haft all tid att träna och bygga kropp! 7 månader bara 100% fokus på träning men så kan man inte leva livet ut ju… därför måste jag börja göra något!

Ansökte för ett naturvetenskapligt basår! Och jag hoppas jag får börja studera!




Passet Onsdag.

Axlar

  1. Axelpress
  2. Hantellyft åt sidan
  3. hantellyft bak-Baksida axlar… liggandes på snedbänk
  4. Axellyft framåt med vikt





Dagens pass i alla fall… kommer bli triceps och underarmar, måste spräcka triceps.. och ska försöka köra ett riktigt intensivt pass och så ska jag sträva efter att få läskigt träningsverk! Hehe

Aja fan ska dra

Kram

//LatinoBiffen


tisdag! 2011




VILKEN BUFFEL


TJABBA! Hehe har inte skrivit något på länge! Vet inte varför men eftersom min kamera inte fungerar så känns det lite trist att skriva om jag inte kan lägg upp någon bild! Men i alla fall jag mår bra på alla sätt , tränar för fullt! Nu är det också ett nytt år! 2011 och det känns jävligt nice!

Har en känsla, att denna år blir rätt nice! Om jag har tur får jag börja studera och så ska jag träna och växa som fan:)

Håller ju på med min diet som rullar på fint! Tappar fett/vätska sakta men säkert.. vill gå jävligt långsamt fram… och tappa så lite muskel massa som möjligt… har inte tappat ett enda kilo muskel… har däremot vuxit i muskelmassa och blivit mer definierad så det är kul… och ska ju hålla på till efter sommaren… så om allt går som planerat så lär man ha en rätt så sexig kropp till sommaren, tänker då resa till något varmt land.. hehe kanske nudiststränder: ) porrigt!;)

Har inte vilat en enda dag på mer än 5 veckor träning dagligen.. så ska snart lägga in någon vilo dag någon dag.. bara för att…  men vet inte när..

Idag vart det gympass på SATS , Järfälla med Jacob. Det är roligt att hjälpa nybörjare.. han var duktig och det blev ett biceps pass!

Det var några dagar sen jag var på SATS , Järfälla eftersom jag nu förtiden tränar på olika träningscenter både på SATS och friskis runt Stockholm.

Imorgon har jag mycket att göra, ska göra några ärenden på förmiddagen sen ska jag dra och träna , och troligen tränar jag imorgon på Skanstull, vi får se och då har jag planerat att köra ett jävligt jobbigt axelpass + mage, måste döda axlarna.. har nu tränat axlar med många reps träning under de senaste 3 veckorna så imorgon lär det bli mycket varierat pass med lätt och jävligt tungt! SKA SPRÄCKA AXLARNA! :)





Dagens pass:


Biceps brachii

  1. Sittande Hantelcurls
  2. Hammercurls
  3. Bicepscurls på kabelmaskin ( stång)
  4. Höga Bicepscurls –Kabelmaskin





Just nu ska jag käka ca 200g keso och det blir nog sista måltiden för dagen! Sen blir det nog säng dags!

Så god natt!

Juste Gott Nytt År till alla er läsare..

Kram

//LatinoBiffen


RSS 2.0