hej på er:)

Tjena alla mina vänner!!!!!





Nu har det verkligen gått fler veckor utan att jag skrivit ett enda inlägg, men det har hänt mycket saker ....... både bra och dåliga, men nu börjar allt rulla på som det ska och snart kommer bloggen att uppdateras oftare.

En bra sak eller det finns fler bra saker ...men en av dem är att träningen rullar på fint och jag har börjat dieta lite sen 2 veckor, måste rippa till mig lite, har käkat för mycket i flera veckor så har väl gått upp en 5-6 kg ( inte muskler) hahaha...men är snart tillbaka:)



En annan bra sak: He fitness har fixat till hemsidan och med en massa fina och oslagbara erbjudanden på allt möjligt kolla sidan
http://hefitness.se  He Fitness är ledande just nu med de bästa priserna på allt från tillskott till träningsredskap och maskiner. Jag rekomenderar verkligen He fitness om DU söker bra kvalitetmässiga tillskott till Sveriges BÄSTA PRISER!!!!!!!

Nu kan du också få Extra bra priser när du handlar på http://hefitness.se och skriver in kampanjkoden :      latinobiffen      då kommer du automatisk få 10%rabatt du kan även gå direkt till butiken, Sveavägen 107.




För övrigt så körde jag ett tufft benpass idag, och just nu är jag så jävla död att jag inte pallar något, håller på att fylla en tank med osmos vatten då jag ska fylla mitt nya saltvattensakvarie jag skaffat , käkade också 200gram stekta tigerräkor med pepsi:) hahahahah bra va efter tufft benpass:)

imorgon blir det ett axel + bröst pass på RINGEN friskis runt 11:00 och vid 14:00 har jag tid för konsultation i Gamla stan för att påbörja laserbahandling för hårborttagning:) PORRIGT VA!:)











kram
//LatinoBiffen


RSS 2.0