KYSSS

Foto

tjooo

Kom precis från ProGym där jag körde ett Axel + Bröst pass!! Har inte tränat på två dagar för att min vovve blev biten av en annan hund och han fick nån infektion så han fick jävla diarre i 3 dagar.. tills jag hittade antibiotika hemma och gav honom... Tack vare de så är han helt återställd nu och äntligen kan jag vila ut ordentligt.. man blir väldigt slut av att springa ut med vovven varje timma även på natten..så  har inte sovit på 3 dagar.
 
Det var så jävla skönt att fixa träningsväskan och tagga till sig inför dagens pass!!! hatar att missa träning och särskillt nu när jag måste komma tillbaka till min gamla kropp efter 17 kg:s förlust pga influensa/virus.
 
Dagens pass:
Bröst + Axlar
 
1. Hantelpress
2. Hantelpress lutandebänk
3. Hantelflyes
4.Sittandes Bröstpress
 
5. Axelpress
6. Hantellyft åt sidan
7. Baksida Axel på Kabelmaskin.
8. Militärpress bakom huvudet
 
Sen körde jag Mage :) hahahah
 
Imorgon lär det bli RYGG ELLER BEN .. HAR INTE BESTÄMT MIG ÄN... får sova på saken.. nu ska jag käka en jävla stor omelett med 3 hela ägg + 5 ägg ( bara äggvitor)  + aminosyror.
Foto: Precis kommit hem från ProGym !! Bröst + Axel pass...helt slut nu vill bara sova:) deffen tar hårt på psyket:) jhahahhahahahahahahaha ska bara fixa stor omelett + aminosyror ....sen soviiishh:) hehehe låta musklerna få sin sömn för att växa..
 
 
 
 
 
 
Kram
//LatinoBiffen
 
 

hejsan

 
 
Idag tog jag en vilodag från träningen eftersom jag hade tid på Forever 20 , Hallonbergen där jag hade tid för restylane + botox behandling . Jag fick dit tillsamans med min käre Leo som också gjorde botox + restylane.
FOREVER 20 HAR ETT ERBJUDANDE SOM GÄLLER FRAM TILL SLUTET PÅ AUGUSTI MÅNAD :) SÅ SKA DU GÖRA PASSA PÅ NU!!!!!!!!!
 
Jag gjorde botoxbehandling på pannan samt en läppvolym ökning med Princess fillers :) trodde detta skulle göra ont med salvan jag fick på läpparna gjorde att området domnat bort!
Kliniken jag var på idag är jävligt bra, de som jobbar där är jätte trevliga och läkaren är jätte duktig och kunnig så Jag kände mig trygg idag inför behandlingen.
Kan rekomendera er att besöka Kliniken FOREVER 20
Hemsidan  : http://forever20.se/
 
Imorgon ska jag träna hårt igen:) så ska snart sova och ladda krafter inför morgondagen:)
På torsdag har jag laserbehandling mot hårborttagning på Gamla stan laser och kirurg mottagning:) där jag  har 1 behandling kvar av mina 6 st jag köpte :)
rygg,bröst, axlar, rygg är  de områdena jag gjort men sen efter torsdagen kommer jag yttwerliggare få göra några till för att bli av 100% med kroppshåren och då lär jag göra på FOREVER 20 .
BRA PRISER HAR DEM OCKSÅ:) MED IPL -LASER.
 
 
 
 
 
 
KRAM
//LatinoBiffen

tja

 
 
 
 
 
 
Idag var det en lång dag på jobbet och sen hem  och få i mig lite aminosyror samt protein + hahah 1 liter kaffe :) hahhahahahahh och så drog jag mot gymmet för att köra ett jävligt tufft axelpass + triceps!
Det är perfekt gym , ProGym ...bästa gymmet om man vill bygga kroppen:) finns allt man behöver och allt hålls rent och fräscht!!!
Kan rekomendera er detta gym! här kan man träna livet ut fan:) och nå det mål du STRÄVAR EFTER!!! GARANTERAT!
 
Dagens pass:
Axlar + Triceps
 
Hantelpress
Hantellyft åt sidan
Dips
Pushdown med rep
Stående enhandspress
 
sen vart det en del magövningar!
 
Grymt pass måste jag säga! måste komma tebax igen till mitt gamla jag! måste bygga fettfri massa!!! NU jävlar ska det växas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 
KRAM
//LatinoBiffen
 
 
 
 

:)

Hej idag fredag körde jag ensam på ProGYM  och körde Axelpass och mage, min vän Anton kunde inte vara med och träna:) Hela veckan har vi  spräckt sönder musklerna att jag har haft och har fortfarande en sån jävla träningsverk i hela min kropp, särskillt bena:) Men så ska det vara, inget är lätt här i livet, har tappat 17 kg på ca 4 månader, men det har försvunnit mycket muskelmassa men även fett, Har varit sjuk + slarvat med kosten, så jag får skylla mig själv!
 
MEN NU MÅSTE JAG LÄGGA PÅ MIG LITE MUSKLER MEN DET SKA BLI EN FETTFRI MASSA, SÅ JAG HAR LAGT OM MIN KOST SÅ JAG BYGGER FETTFRIMASSA!!! VILL SE DEFFAD UT:) HAHAHAHAHAH
FAST SOMMAREN ÄR ÖVER NU MEN VEM VET, KANSKE MAN RESER NÅNSTANS DÄR MAN KAN VISA UPP SIG:) VÄGER IDAG 81KG ........ VÄGDE 98KG  FÖR 4 MÅNADER SEN.
ser tjock ut fortfarande...men deffen rullar på fint nu så vi får se om några veckor på resultatet om jag inte blir sjuk eller FÅR EN FET PIZZA :) HAHAHAAHH
 
 
Kram
// LatinoBiffen

RSS 2.0