tjooooo måndag



Tjabba!

jag har lov denna vecka så det är fan skönt! idag vaknade jag riktigt tidigt...runt 05:00 tiden och var jävla piss nödig så jag sprang på toa och sen efter försökte somna igen.... och det gick väl bra då jag sov till 08:00 ungefär, sen gick jag upp och gick till köket.. för att fixa kaffe men det var fan slut sen igår och jag har 90 kr på kontot.. så pallar inte slösa dem pengarna på kaffe haha... iallfall fixade min frukost som blev 3 dl proteinpulver och mjölk och därefter kolla lite på datorn och sen hoppa in i duschen, drog sen hemifrån runt 10 tiden då jag skulle till mamma och pappa och hälsa på i Järfälla!

idag körde jag även ett jävla tufft axelpass på gymmet, SATS Järfälla! det var jävligt kul att träna där eftersom det är som ett andra hem.. alla vet vem man är och omgivningen är jävligt skön!
mycket folk också som kom och hälsade och fick även en hel del komplimanger idag hehe så det var ju roligt:)   man märker ju knappt förändringarna i kroppsformen men det gör ju alla andra så det är ju kul att få possitiv kritik!




        hahaha han e ju så galet stor! fan! :) många års slit på gymmet!!!





körde idag Axlar

1. Hantelpress( sittande)
2. Hantellyft åt sidan stående
3. Baksida axlar.. Hantellyft åt sidan lutaande fram
4. Kabellyft framåt
5. Drag upp till hakan...kabel..






jävligt skönt pass... körde fan länge också shiiiiit ... jag kom ju dit 16:30 och drog fan 19 tiden ... fattar inte ... märkte inte ens att tiden rullade iväg! men riktigt nöjd faktiskt med passet!
sen bastade jag och fick min belöning... protein shake!

så fort jag kom hem så var middagen klar.. jag lagade den innan jag stack till gymmet... fransyska ...mjukt som fan och saftig med grönsakt wook typ! hehe jävligt gott och nyss käkade jag lite tigerräkor eller vad dem heter:) fan va nice.. ska sova här tills imorgon och sen ska jag väl träna på SATS, järfälla eller SATS sundbyberg med en vän.. beror på vad han vill! blir antagligen ett rygg pass imorgon men får se om axlarna orkar!!! rygg tar ju som fan på axlarna! som är helt sönder just nu hehe
sen efter morgondagen pass så ska jag väl dra mig hemmåt mot högdalen igen måste städa igen fan! gjorde det förrigår men måste : ) hehe och mata mina ormar:)


aja ska chilla nu

kram
//LatinoBiffen


tjenare!!!



Tjenare!!!

Jag hoppas alla ni mår bra, själv har jag mått jätte bra….. men inte orkat skriva eftersom min kamera är sönder… tycker det blir tråkigt om det bara finns text: ) hehe  träningen rullar på som fan! jag växer sakta men säkert! Deffar just nu: ) har hållit på med dieten nu i 4 månader och har några månader kvar: ) resultatet börjat sakta men säkert börja synas: ) hehe själv märker man knappt men folk på gymmen ger komplimanger: ) så man får väl lita på folks ord höhöhö

Har i alla fall tappat 7 kg vätska.. gick ju upp så mycket .. men som sagt försöker gå ner så lite som möjligt per vecka! Det jobbiga e väl att jag inte käkat godsaker på länge: ) men jag brukar tänka att godis och sånt kommer ju aldrig att ta slut… och när jag är klar i september ska jag ha 1 vecka …. Bara käka allt jag vill och därefter återgå till en balanserad diet:)

När det gäller träningen så kör jag ju varje dag.. och ibland har jag lagt in någon vilo dag … när jag känt mig 110% slut: ) hehe

Annars är det bara att träna sönder sig: )

Idag kommer jag träna tillsammans med min vän Robin Lindeborg som har ett jävla bra fokus… när det gäller träning! Så passen när vi kör ihop blir riktigt effektiva och tuffa!!!

Han har byggt upp en bra kropp fast han är lika gammal som jag:) höhöhö han siktar på att kunna tävla Fittness ……..  längre fram medans jag vill köra Byggning!!!!

Passen  får en sån variation eftersom vi blandar då … träningsformer.. så  kroppen chockas… och det är det bästa man kan göra: ) för att få bäst resultat : )

Idag lär vi träna! jag ska köra armar… ska köra biceps och triceps samtidigt idag… brukar annars köra en grupp… men idag lär jag vara helt slut! Hehe + att jag körde dipps igår innan jag dödade brösten: ) hehe så mina triceps känns lite idag! väger ändå en del: ) 90 kg.

Ska käka lite protein nu till frukost!

Ska försöka bättra mig när det gäller att skriva.. men så fort jag kan ta lite bilder blir det roligare ju!!! Tråkigt att läsa bara text: ) ( tycker jag i alla fall)








Ha det bäst

Kram

//LatinoBiffen


lördag



KÖRDE IDAG PÅ SATS, JÄRFÄLLA MED JOHAN BIFFEN!

VI Körde ett tungt axelpass!! Tills det brände så mycket att man ville nästan lägga sig på golvet och gråta:)

Det var kul som fan att vara 2 och köra tillsammans! Idag gjorde vi slut på all vår energi!! 110% intensivt pass…. ellerhur Johan!!!

Därefter tänkte jag köra kardio.. men efter sista övningen så var jag svimfärdig att jag drog hem istället!

Idag  ska jag ringa min bäbis och sen ska vi dra till några vänner.. vi är bjudna på fika.. fast jag äter dock inte: ) hehe måste tänka på figuren:)

Tar väl med lite keso eller frukt isåfall!

Ska också mata mina ormar.. har tinat 2 små gula kycklingar som jag ska ge dem! Men senare innan jag lägger mig! Hehe

Imorgon ska jag tvätta vid 07:00 och sen på eftermiddagen ska hag troligtvis träna på kungsholmen , friskis med Olof en vän:) då ska ryggen dödas… 1 vecka sen jag inte körde rygg! Imorgon ska jag döda den! Kanske sola lite innan passet:) hehe

Därefter hem till mina föräldrar och senare på kvällen ska pappa köra mig och hela paketet… ormar och terrarium hem till mig i högdalen!

Passar väl på att ta med lite mer saker:) tillskott mm! Hehe





Dagens pass

Axlar

  1. sittande axelpress(hantlar)
  2. hantellyft åt sidan
  3. axellyft framåt med stång
  4. axelpress bakom huvud…( stång)
  5. baksida .. hantellyft bak – lutande bänk

kram

//LatinoBiffen


IDAG

Hejsan!

 

Amor te amo con todas mis fuezas, me haces mucha falta corazon mio! Y espero que estas cinco semanas se pasen rapido! Te quiero mucho mi bebe!

 

 

 

 

 

 

Har inte kunnat skriva ett ord här på jävla länge! Har haft så mycket med skolan! Börjat plugga igen ju! Kemi, Fysik, Matte och Biologi! Jävligt kul men jävligt jobbigt! Så mycket plugg! Men träningen fortsätter jag som vanligt! kör varje dag , en muskel / dag! Idag körde jag 2 grupper, på morgonen runt 11:00  bröst på SATS , järfälla  då jag är hemma hos mina föräldrar och hälsar på dem! Senare idag träffade jag Kaj, min vän och så drog vi och tränade på koppar gymmet! Och då körde jag triceps!

 

Vet inte om jag drar hem imorgon till Högdalen eller på söndag, men mina ormar ska med! Därför är jag här i järfälla, pappa ska köra terrariet till högdalen!

Imorgon ska jag tvätta kläder tidigt! Och sen träna på SATS , järfälla..blir nog bara 1 pass imorgon är helt slut + att jag måste plugga som en dåre, har biologi prov nästa vecka och vill satsa högt på det provet då ämnet är min starkaste sida!

På Söndag lär jag köra på Kungsholmen friskis! Ska träna med Olof en vän! blir rygg då! Fan kommer vara död som fan efter helgen… så jobbigt muskelgrupper jag kommer köra dem här dagarna! Och alla pass är 110% intensiva!

 

Dagens 1 pass

Bröst-Pectoralis major

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress snedbänk
  3. Flyes
  4. Flyes sned bänk

 

 

Dagens 2 pass

Triceps brachii

 

  1. Hantelpress bakom huvud
  2. pushdowns med rep
  3. pushdown med stång
  4. dips

 

 

 

 

kram

//LatinoBiffen

 


RSS 2.0