HEJSAN

Tjenare!!

idag måndag ... har jag gjort så mycket.. hehe + tränat tungt:) benpass i Kista FRISKIS&SVETTIS gillar inte så mycket det gymmet men tränade med lilla Leo och han skulle jobba direkt efter så jag körde samtidigt och därför blev det gymmet i kista!

därefter åkte jag till mot farsta hållet och träffade en vän, sen efter det så drig jag till Zinkensdam och träffade en annan vän:) heheh och sedan hem.. hela dagen gick ......så snabbt! 

imorgon har jag rätt lång dag på komvux.. men efter blir det säkert träning... brukar knappt missa ett pass! vet inte vad jag ska träna.. blir nog ett ryggpass! behövs KÖTTA SÖNDER RYGGEN!!!
MÅSTE VÄXA...

vet inte vad jag ska skriva idag:) heheh är så trött.. typ järndöd:)

här lite bilder 3 veckor gammla... kanske 1 månad gammla..
tränade på SATS SOLLENTUNA MED Jimmy min vän!! en riktig bifff:) heheh
tror vi körde rygg minns inte.. men men

____________________________
dagens pass:

ben

1. Benpress
2. Benspark
3. Sittande lårcurl
4. Stående vadpress
____________________________








jimmy i sexiga blå kallingar:) höhööh





jag:) heheh man börjar bli hård iallafall:) MÅSTE SNART TA EN BILD:) ÄR HÅRDARE:)





Kram
//LatinoBiffen

RSS 2.0