passa på

ggnototo.png
top_frakt_piller_2.png
rage.png
nitro_3.png
sizeon_3.png

Rage Extreme + 3 st Rapid bars
Prestera mera med Fairings omtalade prestationshöjare Rage Extreme. Just nu får du tre st Rapid Recovery Bars utan extra kostnad.

Nitro T3
Nitro T3 från NX Labs är produkten som hjälper dig att drastiskt öka i muskelmassa! Nitro T3 innehåller även ämnen som effektivt ökar testosteron- och kväveoxidsproduktionen.

Sizeon Pre-Contest + Gaspari-Smartshake + Gaspari T-Shirt
Gasparis SizeON Pre-contest innehåller en blandning av vassleprotein, aminosyror och kreatin för att du ska känna dig laddad hela passet! Just nu får du en Smartshake och en t-shirt på köpet!

Nu 399:- (rek. 585:-) Nu 349:- (rek. 998:-) Nu 499:- (rek. 1078:-)



methyl_2.png
nano_2.png rygg2.png

Methyl Ripped Adrenaline
Passa på att köpa NX Labs superprodukt inom fettförbränning till halva priset! Nu är det dags att ta fram sexpacket du drömt om!

Nano Vapor Pro Series
En av världens bästa prestationshöjare har just blivit bättre. Nya naNO Vapor Pro Series från MuscleTech innehåller den mest avancerade formeln någonsin. På köpet medföljer dessutom en t-shirt! Prova redan idag!

Gymgrossisten-ryggsäck
Passa på att köpa vår egen kolsvarta ryggsäck med Gymgrossistenlogga på, för endast 75 kronor! Begränsat antal på lager!

Nu 199:- (rek. 549:-) Nu 449:- (rek. 649:-) Nu 75:- (rek. 349:-)

bottom_jungle_2.png

mutant.png
grs_2.png
ohyeah_2.png

2 x Mutant Mass
Öka maximalt i vikt och kvalitativ muskelmassa med hyllade Mutant Mass från PVL. Nu kan du köpa två påsar (13.6 kg) för under tusenlappen!

GRS-5 Protein System 1 kg + Shaker + vattenflaska + Flapjack-bar
En av årets mest uppskattade proteinkampanjer är inte bara tillbaka – den blev just ännu bättre! Förutom en shaker skickar vi nu dessutom med en vattenflaska samt en Flapjack-bar! Skynda att fynda!

12 x Oh Yeah Bar
En av världens godaste och mest populära proteinbars. Passa på att köpa ett 12-pack idag - och gotta dig nyttigt. Missa inte nya smaken Cookie Caramel Crunch!

Nu 998:- (rek. 1818:-) Nu 199:- (rek. 470:-) Nu 240:- (rek. 420:-)

Träna hårt och lycka till!
Med vänlig hälsning
Gymgrossisten.com
lipoaa.gif
Nya grymma månadskampanjer i webbshopen!
ner1.png setaug1005_2-.png ner3.png ahaha.png
Whey-80 + CLA alt.
Calcium Pyr. + t-shirt
569:-
Whey-100, 4 kg +
Whey-100, 1 kg
989:-
Mega Summer
Pack
499:-
3 x Meal-Pro
Regular
418:-

Erbjudanden gäller t.o.m. 2/8 2010 endast på www.gymgrossisten.com och ej i Gymgrossisten Butik.
Som medlem och kund hos Gymgrossisten.com får du detta nyhetsbrev. Vi reserverar oss för tryckfel och slutförsäljning. Om du ej önskar att ta del av våra kampanjerbjudanden, vänligen logga in och gå till Din Sida för att avregistrera dig från nyhetsbrevet. Vi har tyvärr inte möjlighet att svara på detta mail, vid eventuella frågor, klicka här.

© 2010 Gymgrossisten.com, Trollhättan


igår + idag

Min kusin som startade SWAT RANGER

 


mamma, karla, carolina , Nelson, Mikael, pappa och jag!

jag får se om jag gör en livvaktskurs här! har blivit erbjuden, kommer ut med sertificat som fungerar överallt! hit kommer folk från alla länder!





Här var vi på väg till Faca där min kusin har träningscentret för livvakterna , han har 2 träningsanläggningar den vi åkte till igår var en av dem! stort som helt i Faca ligger 40 minuter från bogota!




SWAT RANGER sammarbetar med BODYGUARDS som är ett annan livvaktsoragnisation! så när vi kom till Faca så väntade de på oss!





en del av träningscentret!


Här gjorde de demostration på hur razzian fungerar här mm! rätt coolt allt det kan jag lära mig om jag går kursen!!















haha idag på morgonen efter jag tränat från 07:00! så gjorde jag manikyr och pedikyr , här är det så normalt att killar också gör! blir så snyggt , brukar ju göra i sverige men har varit lite slarvig! naglarna blev fina och snyggt med genomskinlig nagellack.



haha :) jag:)


senare idag ska jag klippa mig för imorgon är karlas 15 års fest och måste se snygg ut för alla 100 + gäster som kommer!





kram
//LatinoBiffen


lite bilder



första dagen ! vi landade i Bogotá flygplats! en del av släkten... bara en liten del.


Kolla vad som häntade på oss hemma hos farmor! hehe






någon dag efter vart vi bjudna hem till min farbrors hem! 
mina två små kusiner:)



hos min farbror! hehe jag o pappa!


min  farbror.



Min farbror occh hans fru!




den första helgen på min farbrors sommarställe!!





jag o min lilla kusin!






lägger upp fller bilder! sen! e trött som fan! vill sova lite:)




kram
//LatinoBiffen

hej

Tja! Har verkligen inte haft en lucka för att sätta mig och skriva! Eller lägga in bilder! Sen vi kom har vi fått åka hit och dit! Men det har ju varit rätt trevligt! Fast jag ändå saknar sverige!

Finns en person där som jag saknar väldigt mycket, så det ska ändå bli rätt skönt att komma hem igen till sina vanliga rutiner! Jag fick vila nästan 1 vecka här i Colombia innan jag hittade ett gym men också vänja mig till tidsskillnaden! Som är 7 timmars skillnad! Nu är man ju van! Men ändå! Jag är rätt trött! Har tränat rätt mycket ändå men här är det skit svårt att hålla en bra kostupplägg! Allt är så annorlunda här , jag har gått upp några kilon! Men försöker inte stoppa i mig för mycket kalorier och kolhydrater!

Första helgen när vi precis kom så åkte vi till Chinauta! Nästan 3 timmar utanför Bogotá ( huvudstaden) där min farbror har sitt sommarhus! Jävligt fint ställe har en hel del bilder att lägga upp! Det har även varit kul att träffa släkten! Den är så stor! Vi har inte hunnit träffa alla! Veckan efter vi var på sommarstället så har vi varit bjudna på middag hos massa olika släktingar! Så vi har inte haft tid att slappna av ordentligt!

Helgen som var nyss …var vi också på Chinauta! Det är tropiskt klimat där … solen pekar rakt ner! ( nära ekvatorn) varmt som fan! fin klimat, och tropiska växter!

Min farbror hade planerat en överraskning till oss med en stor lechona( stor fylld gris) och med en fin serenad med mariachis! De sjöng låtar både till min syster och oss! Jävligt fint och mycket känslor flög runt den dagen! Alla vi grät! Hehe

Även jag! :)

Det var fint som fan!

 

Vi har mycket kvar att göra här! På lördag den 10 ska vi fira Karlas 15 års fest på militärskolan! Med runt 120 + inbjudna ( bara släkt typ) läskigt många! Hon har förra veckan provat klänningen som var special beställd! Jag ska imorgon prova fina kostymer! Och göra ansiktsbehandlingar! på torsdag ska alla här göra manikyr/ pedikyr ska också hinna klippa mig här!.  Karlas fest är en traditionell fest som gör åt alla 15 åringar  , bara tjejer!

Festen kommer bli fint som fan! allt är specialbeställt av min farbror som är general!

Den gick på runt 40 000kronor!

Hehe

 

Ska försöka skriva! När jag kan men jag lovar att jag inte haft en enda stund över!

Kommer även kanske göra en livvaktskurs här! Där slut diplomen fungerar utomlands! Min kusin driver en stor mycket stor livvakts organisation ( Swat rangers) men vi får se om jag gör den isåfall i slutet…. Av veckan det är en super intensiv kurs på livvakts skolan i en vecka! Dit kommer det folk från alla länder! Mycket folk från USA.

 

 

 har även köpt lite guldsmycken! och kollat upp värdet på min ring där jag har 10 små diamanter och en stor! hehe säger inte vad den är värd men vart helt mållös när jag fick reda på det! har köpt ett fint kors med smaragder och en stor ring med smaragder! + fiick jag ett armband av min farmor av fint massivt guld! och så ska jag fixa ett kors som jag fick av min farbror för 10 år sen kanske som har 7 vackra smaragder! sen vart jag förtjust i ett armband med massa smaragder men den var lite dyr men vem vet om jag köper den med:) hehe!




 

 

Kram

//LatinoBiffen

 


RSS 2.0