gympass idag söndag!!!!!!!!! med william, robin, ryan

Tjenare

Nu är det ett tag sen jag inte bloggade, men har ju inte velat då jag inte kunnat ta några bilder men idag tränade jag med William, Robin, Ryan på gymmet i kungsholmen, friskis & svettis! Först körde vi ett tufft styrke pass… rygg +  biceps men då var inte Ryan där! vi körde jävla tufft i kanske 2 timmar sen så efter det passet gick vi till omklädningsrummet och käkade lite.. protein + frukt mm… och väntade samtidigt på att Ryan skulle komma hehe nu var det dags för intensivt  fys pass!

Jag lovar att passen tog idag ! en halv dag på gymmet är väl roligt! Det var ett tag sen jag körde 2 pass per dag! Vi passade även ta lite bilder innan andra passet började! Hehe därför fick jag lust nu att skriva lite på bloggen!

Alltid roligt att uppdatera den!

Känns fan skönt nu när sommaren börjar närma sig + att deffen rullar på fint som fan! sakta men säker blir man hårdare och mer deffad så det är nice.. undra hur man ser ut när deffen är klar! Ska då hålla mig så ett tag men vill gärna ha 1 vecka där jag kan äta lite av allt för nu ligger jag riktigt strikt! När det gäller kosten.




Dagens styrke pass

  1. Chins med vikt
  2. Latsdrag mot bröst
  3. Stående stångcurls
  4. Hantelcurls
  5. T- rodd




Sen så fyspasset som vi körde var hårt där hade vi olika stationer som en liten hinderbana, vi lånade ett av friskis tränings salar! Där de gör pass… jävligt nice , jag visste fan inte man kunde låna dem rummen: )

Sen när vi var klara här så körde vi lite intervallträning på springbandet… jävligt kul men jobbigt kände mig som en tung strandad val.. att bära på vikten .. och springa så fort man kan är rätt jobbigt! Men det gick fint som fan!

Mina vader lär göra ont imorgon! Passar perfekt då jag körde vad träning igår höhöhöhö

Alla var duktiga idag ! jävligt nöjd !

William, Robin, Ryan och jag såklart:)



HAHAH JAG



MAT DAGS EFTER STYRKE PASSET...




MJA... LILLE ROBIN POJKEN!!! HEHE VALP ÖGON




LITE posering höhöh jag till vänster och Robin till höger..



sexiga....



heheh jag!!! spännisen..-





jag o William gubben...



haha Ryan, Robin, Jag , William. efter fyset....




Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: anders

tjenare ! kul att se att det fortf går bra för dig med gymmandet! har inte gymmat på ett bra tag och tänkte börja nu igen.. men skulle helst behöva lite tips då det var ett tag sedan man köpte hem produkter... tänkte kolla med dig vad du tycker om dom hära produkterna/har andra bra tips och synbpunkter.. är det något jag behöver komplettera med? kom gärna med så mycket tps osv som det går ! :)



Anabolic Halo Pro Series, 920 g, Arctic Fruit Punch (gymgrossisten )



aminosyror ? isåfall vilka rekommenderar du?



whey 100 (gymgrossisten)



whey fx ( 80 procent) som gainer (gymvaruhuset)



Vitamin/mineral/antioxidant? isåfall vilka rekommenderar du?



omega 3/ fettsyror ? isåfall vilka rekommenderar du?

2011-03-20 @ 22:44:47
Postat av: Sammy

Tjena! har en fråga

när man ska typ banta/deffa vad är det man ska äta varje dag och hur många portioner är det man ska äta per dag?



ska man också då jogga/löpa som fan o träna ännu hårdare ?



mvh

sammy

2011-03-23 @ 12:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0