tjenare...

anders  ([email protected]) om gympass idag söndag!!!!!!!!! med william, robin, ryan:

tjenare ! kul att se att det fortf går bra för dig med gymmandet! har inte gymmat på ett bra tag och tänkte börja nu igen.. men skulle helst behöva lite tips då det var ett tag sedan man köpte hem produkter... tänkte kolla med dig vad du tycker om dom hära produkterna/har andra bra tips och synbpunkter.. är det något jag behöver komplettera med? kom gärna med så mycket tps osv som det går ! :) 

Anabolic Halo Pro Series, 920 g, Arctic Fruit Punch (gymgrossisten ) 

aminosyror ? isåfall vilka rekommenderar du?

whey 100 (gymgrossisten) 

whey fx ( 80 procent) som gainer (gymvaruhuset)

Vitamin/mineral/antioxidant? isåfall vilka rekommenderar du?

omega 3/ fettsyror ? isåfall vilka rekommenderar du?

IP: 81.232.67.224

 

 

 

 

 

Tjenare anders.. tackar så mycket!! Aa vad roligt att du ska börja o nöta på igen: ) hehe det är bara att kämpa på!!

Den där anabolic halo.. fungerar men inte på alla.. det är från person till person, känner många som kör den och fungerar för dem..men för mig funkar den inte ett skit! Så jag föredrar väl att du testar dig fram när det gäller det tillskottet!

Whey 100 är fan det bästa tillskottet jag vet.. för mitt bruk! Jag älskar den! Kan självklart rekommendera den!!!

Lite dyr är den men det är värd priset!

Aminosyror är viktiga.. BCAA e bra.. sen så Anabolic amino gillar jag med ( olimp märke) kan rekommendera dem..men annars fungerar dem flesta.. det är viktigt med amino….: )

Whey fx … har jag inte testat vet nån som har provat och inte var så nöjd med den.. men där e också ett sådant tillskott som man får testa sig fram..

Minaraler/vitaminer /fetter… kör det du kan få i dig … omega 3-6 mm svensktkosttillskott har mycket bra produkter samt gymgrossisten har också en del bra saker!!  De flesta funkar….: )

Viktigt med kosten också.. glöm inte det!! det är det viktigaste.. om du vill uppnå dina mål!!!!

Hoppas jag var till någon hjälp!!

Kör hårt!

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0