Onsdag:)

God morgon!

Fan vaknar så tidigt varje dag! Fattar inte varför jag inte kan sova länge.. fast jag gick och la mig igår tidigt så jag sov ändå, men känner mig ganska slut i kroppen, kanske behöver jag lägga in en vilodag men det tror jag att jag lägger in nästa vecka på fredag …den 11.

Käkade just min frukost.. en proteinshake och ska snart hoppa in i duschen så att jag vaknar till ordentligt för jag ska dra runt 12 tiden till friskis & svettis tillsammans med min vän Robin, vet inte vad jag ska köra idag … inte ben i alla fall eller vet inte…. Men vill låta dem vila några dagar till innan jag spräcker dem igen!

Igår i alla fall så tränade jag sent , runt 18 – 19 tiden och tränade faktiskt tillsammans med en kompis , Jimmy, det var jävligt länge sen vi körde ett pass ihop så det var ju trevligt! Vi körde passet på SATS , Odenplan.

Passet gick jävligt bra, det blev rygg och sen på slutet pumpade vi lite biceps… det som var synd är att Odenplan SATS inte har så bra redskap för när det gäller ryggträning… klart det går att köra men vissa av deras maskiner är jävligt dåligt kvalitet, så det var ju jävligt synd annars är gymmet perfekt!








Rygg passet

  1. Latsdrag mot bröst
  2. Latsdrag smalt grepp
  3. Rodd på kabel
  4. hantelcurls
  5. hammercurls









Sen så träffade jag syrran på vägen hem, på T centralen, hon var på väg till mig så då åkte vi hem tillsammans! Hon ligger och sover just nu höhöhö… alla kan sova förutom jag…

Aja så e livet…

Ska förbereda mig för dagens pass som blir säkert jävla intensivt!

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0