tja

HEJ!

Idag så blev jag åter igen bjuden att få träna med Fredrik och Charlan på He Fitness butiken, sveavägen 107, men Charlan körde lite annat så det var Fredrik och jag som köttade bena..... Fan dem gånger vi tränat ...så har det blivit jävligt bra pass! hahaha efter passet, fick jag dusha och sen så bjöd dem mig till Vapiano för att äta + visa runt lite om arbetssysslorna till morgondagen och lördag, då jag ska jobba en entrévärd på Vapiano, Gammla stan.
Det ska bli roligt ...verkligen, jag ser faktiskt fram emot jobbet! hehe
















dagens pass
Ben

1. Benpress
2. Knäböjd
3. Liggande lårcurls
4. Stående lårcurls
5. Knäböjd med vikt
6. vadpress på benpressen






kram
//LatinoBiffen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0