hejsan:)

Tja!

Ni får ursäkta mig att jag under dem senaste månaderna varit så dålig på att uppdatera bloggen men saken är att jag har haft mycket att göra och så har jag fortfarande inte lyckats köpa en kamera att ta bilder men det ska snart fixas och bloggen ska födas på nytt................

Jag mår bra , har tränat hela tiden med samma målinriktining som tidigare, att bli störst ,bäst och vackrast! :) hehe träningen har jag kört som fan, varje dag, har vuxit en del och deffinerat mig men det kan bara bli bättre.
Kosten är ganska så strikt fast jag ändå slarvat lite när det var som varmast, köpte 1 kg glasslåda varje dag som jag käkade på 20 minuter....fan va gott...sånt behöver man ibland men nu får jag ligga lågt ett tag med godsaker annars börjar jag med vätskebildningen och det vill jag inte, iallafall inte än...

Har även bytt mitt protein tillskott till ett jävligt bra protein som heter Whey + och som säljs hos ( He Fitness) på Sveavägen 107, Jävligt bra butik med det mesta innom träning samt en del jävligt bra kosttillskott med Sveriges lägsta priser, kan verkligen rekomendera er att handla där...butiken är rätt så ny öppnad men snart lär den bli jävligt grym!
hör av er här om ni har några frågor om tillskott mm....

var och tränade i början av veckan med ägarna på Butiken He Fitness( Sveavägen 107 ) jätte trevliga personer... jävligt fina vänner! Efter passet i butiken: ) så bjöd de mig på Middag hemma hos dem! Det var jätte trevlig och en mycket god middag som jag fick ta del av, Jag tackar verkligen för den dagen Fredrik och Charlan!




Fredrik som pumpar för livet här!, en av butiksägarna!




Charlan, biffen!: ) hehe och jag efter axelpasset!










hahah rolig bild!!!!





Efter passet var det snällt av biffarna att bjuda mig på en shake:) höhöhööh






gå gärna förbi butiken :) hälsa från mig;) hehehe lol...........




ha det så bra :)
kram
//LatinoBiffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0