Torsdahg

Hehe tja!

 

Igår onsdag fan… spinning passet klockan 7:00 gick bra men trodde aldrig att jag skulle palla av den , så tidigt! Jag vart lite förvånad över att det var rätt många som kom på det passet, kul att folk är så taggade på träning! TRÄNING ÄR JU DET BÄSTA SOM FINNS!

Det får oss att må bra, se snygga och hålla bra hälsa!

 

Alla borde träna! man behöver inte döda sig men att hålla igång kroppen några gånger i veckan är inte mycket till besvär! + att man kommer leva med en god hälsa!

 

Efter passet igår så drog jag upp till gymmet och körde ett Biceps pass! var så död, men kämpade, vred verkligen ut mina sista krafter! Sen var det skönt att basta och dricka protein!

 

Drog till hem sen, packade väskan på nytt! Och drog till plugget! Sen efter drog jag till fridhemsplan då jag tränade med Leo…, en vän till mig! Vi körde bröst tillsammans! Efter det passet var jag totalt förstörd så vi drog hem till honom i Högdalen och fixade käk, och chillade!

 

Igår natt sov jag som en bäbis! Var så trött hehe!

 

Idag Torsdag , tränade jag vid 10:00 i Jakobsberg med Camilo , en vän: ) han körde bröst och jag körde sönder mina ben: ) hehe trodde att jag skulle svimma, då jag inte fick sova ordentligt igår, sov ungefär 5 h bara, så jag är rätt slut just nu! men i alla fall passet klarade jag av! Så jag är väl ganska så nöjd! Kunde gått bättre men men!

 

Ska dra snart vid 16:00 eftersom jag ska träna Boxning 17:00! Men ska som sagt bara bränna kalorier genom att slå på säcken , orkar inte bry mig längre om sparring! Vill ändå inte köra seriöst på boxningen, får inte bli dummare i huvudet än vad jag redan är! Hehe

När jag kommer hem ska jag fixa ansiktsmask sen äta något! Och sen dra till en vän:) ska nämligen köra rygg imorgon på frikis & svettis ( fridhemsplan ) efter 12 tiden.

 

Passet igår på SATS ( jakobsbreg)

 

Biceps

 

  1. Stående hantelcurls
  2. Höga Bicepscurls på kabel
  3. Enhands curls på Kabel

 

 

 

Passet igår på Friskis&Svettis ( Fridhemsplan)

 

Bröst (Pectoralis major)

 

  1. Hantelpress
  2. Flyes på snedbänk
  3. Kryssdrag
  4. Bänkpress på snedbänk

 

 

 

 

 

Passet idag Torsdag

 

Ben ( Framsida + baksida lår och vader)

 

  1. Benspark
  2. Sittande lårcurls
  3. Liggande lårcurls
  4. Insida lår på maskin
  5. Sittande Vadpress på benpress

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0