Tisdag

  
                     
                        




Hej har inte skrivit något typ eftersom jag inte orkat!

Min kära lilla mormor avled i Lördags: (  har inte förstått att hon är borta än, men min mamma reste igår tidigt till Colombia, vi kunde inte följa med då pengarna inte räckte: (

Mamma var rätt att inte hinna med begravningen men släkten där nere gjorde allt för att begravningen ska ske idag, mamma var lycklig att i alla fall få se henne en sista gång, har aldrig sett mamma så förstörd, så ledsen, fan att livet är på det här viset.

 

Mormor vila i frid  <3 Älskar dig.




                      

             

                                        Mormor och mamma! 

 

                      


Idag ska jag träna med Leo…. På Fridhemsplan vid 12:30 ungefär, vi ska köra ett tufft axelpass och sen efter passet så ska han iväg och jobba och jag hem och förbereda mig för boxningen vid 17:00.

Är lite trött , inte sovit så bra igår, + att jag tränade vid 10:00 och sen så 18:30 hade jag ett jobbigt spinning pass!

Mina ben är döda! Och jag själv är rätt död. Hehe.

Är så död att jag somnade 1½ timma nu på morgonen fast jag sov rätt okej under natten.

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0