Onsdag

Tja!

 

Var idag på SATS klockan 07:00 hehe hade spinning pass 07:15! Hehe 45 minuter lång! Ganska så jobbigt att köra så tidigt men ändå man bli pigg efteråt! Känns det som!

Är nu hemma! Käkade en stor sallad med 50 g keso och 2 kokta ägg( bara vitan)

Vart så mätt eftersom jag åt så mycket olika grönsaker! Och 2 koppar kaffe hehe! Gott med kaffe!

Colombianer har svårt att undvika kaffe: ) hehe

 

Ska dra klockan 12:00 då jag ska plugga lite engelska till 14:30 sen efter drar jag till gymmet och kör baksida lår + vader!

Körde ju framsida igår! Kunde inte gå fan!: )

Sen efter gymmet ska jag hem! Fixa mig och sen dra och träffa en vän: ) hehe så det bli kul: )

Hehe imorgon lär jag vara på gymmet tidigt som fan! Vet inte exakt men tidigt iallafall!

Sen kommer jag också köra boxning vid 17:00.

 

Jag brukar göra hälsokontroll på vårdcentralen var 6 månad! Bara för att kolla hur alla värden I kroppen ligger till så på Onsdag nästa vecka har jag tid klockan 10 :00!

Ska be om blodprov sen skulle jag vilja göra kissprov också men sen måste jag göra Hjärt test! Vill gärna se att hjärtat är bra!

Jag rekomenderar folk som använder tillskott mm! att göra hälsokontrollen lite då och då .. faktiskt viktigt att veta hur man mår på insidan!

Sist var allt stabilt på mig men jag vill ändå veta hur mår just nu: )

Vet inte exakt vad det kostar förr fick jag det gratis men ändå det är värt vart enda öre!

Iallafall för mig!

 

 

Hitills har träningen gått som planerat! Inte blivit förkyld fast det är så många sjuka runt om kring mig! Har väl tur! Men måste ändå vara försiktigt! Vädret ute också är en luring ibland blir det varmt då ska man inte lite på utan hela tiden hålla sig varm och ha bra kläder på sig!

Just nu äter jag också mycket vitaminer/mineraler… det är viktigt också! För man får inte I sig allt kroppen behöver med bara måltider!

Bra tillskott … jag la upp ett inlägg tidigare… med ett skit bra tillskott!

 

 

 

Aja ska chilla lite

Kram,

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

Hej!

idag har jag gått 2,5timme i solen :)

Sen nu på eftermiddagen har jag pluggat en del..

sen ikväll ska jag dansa ca 3,5timme..



Men träningen går segt, eller snrarare syftet.. jag bulkar men samtidigt så kör jag dans(cardio) så måste ju äta en massa.. försöker stoppa i mig någon smörgås o lit godis för att ligga på ett överskott..

tips?

Vad skulle du vilja läsa om när det gäller träning, kost och hälsa?

2010-09-22 @ 15:41:34
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Girly

bara bra tränat hårt:)

I dag blir det spa:) Va hittar du på pöss girly

2010-09-24 @ 16:34:32
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: dennis

fin blogg har du facebook så man kan snacka me dig ? :P bra jobbat!

2010-09-25 @ 00:34:33
Postat av: toves träningsblogg

ja det är roligt och inspirerande att läsa om träning :)



ja, jag förösker sköta kosten så gott det går..

2010-09-26 @ 23:24:57
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Girly

nice man måste ta han dom sin hy<3

2010-09-27 @ 12:17:39
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0