saknar dig vovven!





var lite jobbigt att se den här bilden! men fan.. Bus var så kärleksfull...saknar honom som fan!


Fan satt och tittade på gamla bilder.. och så hitta jag en bild med min lilla vovve, som vi fick avliva:( saknar honom så mycket: ( han var så snäll, och så jävla lydig han var!!

Han var också ett av de finaste utställningsexemplar av dobermann!

Vi fick avliva honom då han var biten av hundar: ( och det gjorde att han blev dålig psykiskt! Och med all den tid jag la ner på honom för att få honom tillbaka till sitt gamla psyke.. men varje gång han bättrades så vart vi alltid på hoppade av lösa hundar.. och det gjorde att han backade och jag var tvungen att starta från 0 igen!

 

Saknar bus!

Vila i frid Carnastas baron burriz 

Det är nu ungefär en 2 år sen… fan…

 

 

ståtlig:) min lilla Bus



 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Nikki

Va mysig!!!

2010-10-20 @ 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0