nice



           






Jävligt bra hand och kroppslotion är den här
à Body Series som absorberas snabbt in i huden den har jävligt bra egenskaper:

 

1.Kliniskt testad, lyxig lotion som förbättrar huden märkbart på 2 timmar

 

2.Ökar det vitala fuktinnehållet i huden och bevarar fukten länge

 

3.Kladdar inte!

 

4.Produkten är PH- balanserad och skonsam mot alla hudtyper

 

 

 

ingredienser:

 

innehåller havreprotein som verkar mjukgörande på huden och har ett solfilter som skyddar mot solens UV-A- och UV-B- strålar

 

 

för daglig användning!

 

 

 

 

 

Jag använder den här… de som känner mig vet att jag använder den här och den är jävligt bra.. fan vad huden blir len: ) och jag lovar att man inte går runt med torr hud längre.

Kostar : 120kr  och det är 400ml

 

 

 

Vid intresse hör av dig på min mail: [email protected]

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0