tisdag

Igår skulle jag tränat spinning och sen framsida lår men det var fullt på spinningen så jag fick aldrig någon plats där igår hehe så jag åkte till gymmet och var där vid 16:00 och körde cardio på springbandet tills jag brände ca 900 kcal  helt slut var jag efter det där + att jag sen körde Ben ( framsida lår )

Kunde knappt gå efter passet, jävla jobbigt men skön känsla

 

Sen var det dags att åka hem för vi hade gäster hemma som mamma hade bjudit på middag, när jag kom hem så hade de då redan kommit för länge sen, men jag kan ju inte missa mitt pass bara för gästernas skull, måste vara viktigare saker för att jag ska missa ett pass.

Hann i alla fall hälsa på dem och äta lite kött + grönsaker  sen senare när gästerna gått så var jag helt slut fan, tränade riktigt hårt igår att jag somnade så fort jag la huvudet på kudden, men jag lackar på en sak och det är att jag sov jävligt dåligt! Vaknade 04:30 idag och kunde inte somna igen så jag käkade frukost.. hehe och sitter nu och tittar på tv: ) hehe om fiskar: ) hehe finns ju inte mycket att se på.

 

Ska träna idag också men vet inte när och vart, måste träffa en person idag som ska lämna en sak till mig men vet inte när exakt! Och vet inte om jag drar och tränar innan det eller efter det vi får se hur det blir ska köra idag baksida lår + vader, jobbigt pass men måste göras…hur jobbigt det än är: ) hehe

 

Längtar till torsdag då ska jag träna med Leonardo : ) blir kul som vanligt! pumpa sönder på gymmet: ) han är duktig som fan: ) och har lagt på sig bra kilo muskelmassa sen vi började träna tillsammans.

 

Passet igår måndag

Framsida lår – Quadriceps femoris

 

  1. Knäböjd med fötterna tätt ihop
  2. Benspark

 

 

Var redan död i bena hehe efter jävla Cardio träningen: )

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0