tisdag

Idag har jag inte gjort så mycket under dagen, men var och tränade på gymmet i Jakobsberg ( SATS) körde då baksida lår + vader, visst har jag ont när jag kör då jag har den där jävla bristningen i ljumsken men ändå , klarade av passet rätt bra, därefter drog jag ner och bastade … fett skönt: )

När jag klädde på mig så frågade en kille … minns inte hans namn, om jag bodde i kallhäll då sa jag , joo. Han visste vart jag bodde och då erbjöd han sig att köra hem mig, jag tackade JA: ) hehe var så trött och kunde knappt gå efter det där ben passet.

 

Det är läskigt när det är så många som vet vem man är, och man har inte ens sett personen.

 

Här hemma chillade jag… kollade tv mm sen senare så dök Camilo upp och därefter Rikardo hehe som håller på att fixar till min blogg lite… han är duktig med hemsidor så han har fått mitt lösenord så han kan sitta hemma och fixa när han har tid.

Idag ändrade Rikardo bloggen lite men han hann inte mycket och den är inte helt klar.. så den kanske ser lite ojämn ut på något ställe.. men  det dröjer inte länge tills den blir klar.

Eller det avgör han… då han får jobba på den när han har lust.. jag har ingen brottom: )

Är mer tacksam då jag fattar 0 när det gäller att göra och fixa hemsidor.

 

På torsdag ska jag till min käre vän Leonardo, ska vara där  + vi ska träna tillsammans, så då blir det riktigt hårda och intensiva pass… båda två måste växa och vi ska bli fina till sommaren: )

Ser fram emot Torsdagen.

 

 

 

Dagens pass:

 

Baksida lår + vader.

 

  1. Liggande lårcurls
  2. Sittande lårcurls

 

  1. Sittande vadpress
  2. Vadpress på benpress

 

 

 

 

 

 

 

 

Ska fan sova om ett tag, är rätt slut idag … + jag då ligger lågt på kolhydratintaget så tar det lite på kroppen, har inte max energi så jag ser fram emot helgen då jag ska höja kolhydrat intaget 2 dagar i rad.. blir nog lördag och söndag eller så gör jag en ändring och kör fredag och lördag … funkar också … måste själv känna efter vad som känns rätt, de dagar jag höjer äter jag riktigt goda saker.. som ris  hehe: ) mycket ris  … bröd mm hela dagen.. äter som fan.. nästan 200 g kolhydrat/dag det är mycket faktiskt, men måste fylla energi tanken i kroppen så jag orkar och inte bränner ut mig.

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0