tisdag




Körde baksida lår + vader idag på gymmet vid 16:00 tillsammans med Camilo! Fast han körde rygg och biceps. hade knappt kraft idag på gymmet , vet inte varför men jag tror att det jag var så kraftlös då jag sov 3 timmar under natten och sen kunde jag inte somna om igen utan gick upp runt 3-4 på natten och käkade frukost sen var jag vaken tills nu och jag kan inte heller lägga mig tidigt , går bara inte.. kan inte somna utan jag måste gå lägga mig runt 23:00-24:00 så jag hoppas kunna sova bra inatt.

 

Imorgon ska jag träna men vet inte vart och det blir nog bröst eller axlar, vet inte än och vet inte om jag kör ensam eller med någon, längtar tills torsdag då jag ska träna med Leonardo.

Vi kör alltid så bra när vi tränar ihop och han har fått en jätte fin kropp… han tränar verkligen bra och det är kul att se hans förändring.

Sen är han en jätte bra vän till mig och som står mig mycket nära, så  det är alltid kul att umgås: )

 

 

 

 

Dagens pass:

 

Ben – baksida lår + vader.

 

  1. Liggande lårcurls
  2. Stående lårcurls på kabelmaskin

 

 

Vader

 

  1. Vadpress på benpressen
  2. Stående vadpress

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0