Onsdag

        
                     Bilden tagen igår: ) av Rikardo my friend.


Hehe Rikardo min vän, tog lite bilder på mig igår: ) hehe nu skickade han dem till mig så det var ju kul: ) blev ändå rätt okej, visst var jag inte så pumpad i musklerna som jag blir då när jag kör tungt på gymmet, men lite pumpad var jag då jag körde innan med
6 kg hantlar: ) hehe

 

Idag gymade jag på SATS i jakobsberg, körde bröst, det gick jätte bra, men det kändes lite i handleden… men får väl tåla lite smärta.

Passet gick på 1½ timme, och jag körde utan långa pauser emellan så jag svettades som fan!

 

Imorgon ska jag träna med Leonardo på fridhemsplan! Ska bli jävligt kul: )

Det är mina planer … kommer nog köra med honom hela helgen också: )

 

Just nu sitter jag här på soffan och gör inget, ska väl sova om ett tag, sov så dåligt, vaknade 04:00 och kunde då inte somna om! Så jag har varit vaken sen dess.

Jävligt jobbigt måste jag säga!

Fattar inte att jag sover så dåligt: ) skyller på vinter tiden: )

 

Dagens pass:

Bröst- Pectoralis major

 

  1. Bänkpress – snedbänk
  2. Flyes
  3. Flyes på snedbänk
  4. Hantelpress
  5. Kryssdrag
  6. Pec-deck

 

 

 

Imorgon lär jag köra rygg… har fortfarande träningsverk på nedre delen av ryggen sen sist… fattar inte varför: ) hehe men imorgon blir det hårt.. och då ska jag fan inte glömma mina dragband.. annars kan jag inte köra 100% .

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Sam

nice bild på dej! :D



har en fråga asså i tisdags ja pumpade sönder bröstet och biceps och nu det känns riktig pumpad som om de e tight när ja böjer armbågen är det normalt? :O

2010-11-18 @ 15:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0