måndag


                            

 Tja! Sitter här på soffan hemma och tittar på nyheter, idag har jag tränat som en dåre på SATS i jakobsberg, körde 1 h på spring bandet och sen därefter körde jag framsida lår, passet gick väl rätt okej, fast med en hel del smärta då jag fått en muskelbristning i ljmsken och det har blivit en bula, så jävla ont det gör, måste köra försiktigt, imorgon ska jag köra baksida lår + vader, tror inte jag kan köra insida lår imorgon ..för mycket smärta.

 

Vill vänta 1 vecka ungefär och om jag har jävligt ont då så får jag söka upp läkare, har haft liknande förr men aldrig sökt upp läkare men eftersom vissa muskelbristningar läker själva men det gör ju jävligt ont.

 

Annars mår jag väl bra och allt rullar på som vanligt, hoppas jag inte skadar mig ännu mer, har nu fan ont i lederna i högra handleden + bristningen…

Käkar nu också glukosamin för att se om det hjälper mig mot ledbesvären, vi får se…

 

 

Dagens pass:

Framsida lår- quadriceps femoris

 

  1. benspark

 

 

körde bara det efter cardio passet, hade så ont. Men körde tills jag var död, och lyckades även köra tungt faktiskt… så nöjd är jag i alla fall.

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0