tja

Sam om tja!!:

ja hade typ såhär

Måndag: Bröst, rygg, biceps o triceps

Tisdag: Ben och mage

Onsdag: kondition

Torsdag: Bröst, axlar, biceps o triceps

Fredag: ben o mage

Lördag: Axlar o rygg

Söndag: kondition

är de bra eller?

 

 

 

 

 

 

JAG- joo asså du kan köra sådär om du vill , menar inte att schemat jag la upp ska fungera bättre men jag skulle inte köra så många muskelgrupper samtidigt, däremot tycker jag det funkar bra att köra armar ( biceps/triceps) samtidigt under ett pass!

Men det jag tycker är bäst är att köra 1 muskelgrupp om dagen! Jag kör så och det bli bäst resultat ( PÅ MIG) kan inte säga att det kommer fungera på dig! Det kan ingen säga men man kan prova sig fram! Förr körde jag helkropp varje pass! jag växte men inte som jag gör just nu!

Men man får alldriig glömma att kosten är viktigast!

 

Prova dig fram!!!  Ditt schema funkar men prova variera lite varje vecka med nya övningar mm! För att chocka kroppen varje pass! bäst resultat så! Vår kropp är så perfekt! Det är som en maskin! Man får inte vänja kroppen! Utan varje pass ska det göra ont! Spräck muskelvävnaden! För maximal resultar! Ibland kan du köra tungt, nån annan gång lite lättare, kanske fler reps… ibland mindre reps! Mm

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0