Vilodag: )

Idag söndag var det min vilodag! På förmiddagen hade jag ett ärende att göra och på eftermiddagen träffade jag Robert Lilja , en vän till mig som jobbar på Svenskkosttillskott.

Han hämtade mig med bilen och så åkte vi och käkade: ) haha han är en riktig tjoockis: ) han käkade en god , saftig, fettig måltid medans jag fick nöja mig med en kycklingsallad hehe : ) sen efteråt drog vi hem till honom, : ) hehe fick träffa hans lilla vovve igen: ) ( fan minns inte namnet på den: )  har så jävla kasst minne! I alla fall.. sist jag var hemma hos Robert så pissade hunden inne och han har aldrig gjort det , han är fan 8 år! Hehe och idag när han såg mig så pissade han igen: / konstigt! + 2 gånger! Haha! Så Robert kastade in honom i badkaret: ) hehe han såg så söt ut när han satt där.. hehe och skämdes: )

Vi kollade i alla fall på en skit bra film och Steroider mm!

Sen så chillade vi också… Robert gav mig lite tillskott också.. JÄTTE STORT TACK MANNEN!

Alltid bra med lite aminosyror mm! : ) hehe

Fick också en burk med ren Taurin hehe den ska jag köra på imorgon.. : ) bra prestations ökande : )hehe

Robert lånade mig också en grym bok om Bodybuilding som jag ska börja läsa: ) hehe Coolt!

 

Men dagen vart super nice i alla fall , det är alltid trevligt att träffa dig Robert!

 



 

hehe här sitter han!! straffet för att ha pissat:) inne!





Lite grejjer jag fick idag:) hihi




Jag + Robert Lilja!



hehe nu fick tillskotten som jag fick av Robert en plats på min hyllla! Robert gav mig det här som finns på hyllan! snällt av honom!

TACK!!




Sov gott

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

De var en hel del:) Spännande att se hur detta slutar:)

2010-03-22 @ 03:52:48
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0