Torsdag!

Jag pallar inte skriva så mycket just nu, är så jävla slut i kroppen, kommer slockna snart känns det som, men måste få i mig käk innan jag somnar för dagen. Har ju gått på koffein kapslar under deff starten men de är slut nu, kände direkt idag hur krafterna börjar att ta slut, det är också för att jag har slarvat en del med sömnen under nätterna, det måste jag ta och ändra på från och med idag! så idag ska jag sova tidigt!

Fick ta amino kapslar när jag kom hem, som innehåller massa olika ämnen som kroppen behöver, det är skit viktigt med aminosyror.

Det är bara att bita ihop som sagt, dieter är inte lätta, särskilt de här deffen jag kör, som är väldigt intensiva! Hehe

Söndag har jag i alla fall vilodag så det är skönt, sova typ hela dagen hoppas jag: ) hehe

Men fram till dess så är det tuffa träningspass! Så det gäller att försöka vara i god form.

Har en del prestationshöjare men ska bara kolla om de fungerar under deff perioder och hur doseringen går till: ) hehe

Idag körde jag i alla fall 2 tuffa pass, stryke passet var fett intensivt och tungt som fan, medans Cardio passet gick väl bra, svimfärdig typ! Men det gick bra, + att jag satte mig en 20 minuter i bastun som var skit varm,:)

 

Hoppas ni alla har det bra!



Olimp är ett bra märke! de har högkvalitativa produkter!


_______________________________________________________________________

Näringsvärde 18 Kapslar
Totalt aminosyror 16272mg
L-Glutaminsyra 2070mg
*L-Leucin 2826mg
L-Asparginsyra 1440mg
*L-Lysin 1260mg
L-Prolin 684mg
*L-valin 1368mg
*L-Isoleucin 1350mg
*L-Treonin 720mg
L-Alanin 702mg
L-Serin 540mg
*L-fenylalanin 468mg
L-Tyrosin 468mg
L-Arginin 396mg
L-glycin 252mg
L-Metionin 360mg
*L-Histidin 252mg
L-Cystein 414mg
*L-Tryptofan 252mg
Taurin 450mg
Vitamin B6 2mg (100 % RDA**)
   
Näringsvärde per portion (6 kapslar)
Totalt aminosyror 5423mg
L- Glutaminsyra 690mg
*L-Leucin 942mg
L- Asparginsyra 480mg
* L-Lysin 420mg
L-Prolin 228mg
*L-Valin 456mg
*L-Isoleucin 450mg
*L-Treonin 240mg
L-Alanin 234mg
L-Serin 180mg
*L-fenylalanin 156mg
L-Tyrosin 156mg
L-Arginin 132mg
L-Glycin 84mg
L-Metionin 120mg
*L-Histidin 84mg
L-Cystein 138mg
*L-Tryptofan 84mg
Taurin 150mg
Vitamin B6 0,66mg (33 % RDA**)

* Exogena aminosyror
** RDA - rekommenderat dagligt intag


_____________________________________________________________________


 

Ben- Bakre lår, Insida lår, Vader

 

  1. Benpress med fötterna högt på fotplattan
  2. Sittande lårcurls
  3. Liggande lårcurls
  4. Insida lår på maskin
  5. Stående vad press

 

 

Bröst- Pectoralis major ( Övre, Mellersta, Nedre delen)

 

  1. Lutandes bröstpress ” maskin”
  2. Sittandes bröstpress ”maskin”
  3. Bänkpress på omvänd snedbänk
  4. Kryssdrag

 









Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0