tisdag!

Fan kom hem för ett tag sen fan! Sen 17:00 har jag tränat.. typ! Fan fast det vart ju 2 pass idag! tuffa som fan! Så det är nice, bränna massa jävla kalorier: ) men är helt slut just nu, kommer däcka när som helst: ) så det är bra att jag är hemma, på väg hem idag så var jag fett svag, passen tog slut på all min energi fan! Det var ganska jobbigt idag på gymmet, fett med folk! Tog ganska så långt tid att köra slut mitt jobba rygg pass: ) men man får försöka tänka positivt! Annars lackar jag som fan särskilt nu med deffen då man käkar rätt lite mm så har jag lite kort stubin ibland: ) hehe ! fast jag är ganska glad …försöker: )

Det var kul idag för jag pratade med en vän från när jag var liten , hon heter Sally, jag hade sett henne några gånger på SATS i Järfälla men jag hade inte vågat hälsa på henne, visste inte om hon skulle känna igen mig! Men idag tänkte jag … fan nu jävlar ska jag hälsa: ) det var fett kul för hon tänkte samma som jag : ) haha hon vågade inte heller hälsa: ) så nu har vi börjat prata: ) hon tränar en 5 gånger i veckan! Jävligt tuffa pass kör hon! Hon har förändrats mycket sen hon var liten: )  hehe hon hade glasögon och var så liten när vi gick i låg/  mellanstadiet och nu har hon blivit fin som fan! Riktig snygg kropp har hon fått! Verkligen! Söt som fan! Och det är super att hon håller igång med träningen:)

Så fortsätt så Sally! Hehe imorgon skulle hon dyka upp på gymmet så hoppas jag träffar henne:) haha! Hon är verkligen en trevlig tjej!

 

I alla fall nu när jag kom hem , typ vid 20:45 så det första jag gjorde var att käka 140g tonfisk + 20 g keso! Med sallad! Var så jävla utsvulten:) ska snart dricka en kanna vatten: ) hehe det bör mätta mig till hela natten, sen ska jag sova: )

 

Dagens pass:

 

  1. Rodd i Kabelmaskin
  2. Latsdrag till bröst
  3. Latsdrag bakom huvud
  4. Stående T- stångsrodd
  5. Latsdrag smalt grepp
  6. ryggresningar på snedbänk med vikt

 

+  60 minuter av Cardio träning på Crosstrainern!

Fan vad det rann svett/vätska! Så jävla nice! Ska hänga upp träningskläderna på tork! T-shirten kommer inte torka haha kommer fan ta en 2 dagar för den att torka 100% haha det skiter jag i för jag kör med en annan T- shirt imorgon men byxorna vill jag ha torra till imorgon.

Aja ska sova!

 

gammal bild! hann inte ta idag! hahah










Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0