Onsdag!!!

Hade inga vanliga lektioner idag utan vi hade föreläsning om droger och skit! Det var fett lång tråkigt men vad ska man göra, man får tvinga sig att sitta där och lyssna!

Sen så drog vi och käka , jag med min tonfisk: ) haha kul…. Sen var det bara att vänta tills bussen skulle gå så jag kunde dra till gymmet! Det vart en sån där fett seg träningsdag! Hade kraft som fan till passet, fast psyket var död, jag sov ju inget vidare bra inatt utan istället tog det fett långt tid innan jag lyckades somna!

Gymmet var också  rätt tomt idag så det kändes ju dött, visst jag gillar när det är så men då ska jag vara pigg i huvudet: ) hehe annars känns det som om tiden går fett långsamt!

Men det funkade i alla fall! Körde mitt styrke pass riktigt bra, och sen så var det bara dags att starta mitt andra pass… det blev Cardio (kaloribränning) på Crosstrainern i 60 minuter på högsta nivå … fan vad det är tufft, det är också rätt dålig luft där på gymmet , i alla fall på sidan där alla förbränningsmaskinerna står, så det var rätt så varmt! Lite jobbigt att andas där, men det var bara att bita ihop! Efter när jag var klar så drog jag snabbt ner till bastun: ) satte mig där i 20 minuter och det bara rann vätska ur kroppen: ) hehe! Nu var jag fan svimfärdig så jag duschade i kallt vatten för att piggna till sen var det bara att dra sig hem!

 

Tåget var också ganska sent, så jag var fan dö hungrig när jag kom hem! Men fixade 140g tonfisk och käkade, ska dricka vatten snart och förbereda mig till mitt 3:e pass för dagen!

Ska köra Crosstrainern igen! Vill gå på bandet men fick ju skavsår på alla tår sist jag gick och sprang på bandet eftersom jag hade fett dåliga skor, så nu veckan ut blir det Crosstrainer eftersom man belastar inte fötterna på samma sätt.

Vill bara skavsåren ska läka: ) haha måste också skaffa nya skor denna vecka!: )

 

 

Juste här om dagen fick jag ju hem min studentmössa haha! Så den var nice!  Det står Cristian på ena sidan och på andra sidan står det LatinoBiffen

Hehe den är fett porrig ju! Läcker som fan!

 

 

 

 

 

Dagens pass:

 

Ben ( Främre lår- Quadriceps femoris)

 

  1. Knäböjd
  2. Benpress med fötterna långt ner på fotplattan
  3. Benspark

 

 

Axlar

 

1.       Sittande hantelpress

2.       Hantellyft åt sidan på snedbänk

3.       Skivstångspress

4.       Kabellyft framåt

5.       Drag till hakan på kabelmaskinen med stång

 

 

 


 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: alex

svar:

Okej låter trevligt.

Jag bor i skåne just nu men är i sthlm ibland , dudå? =)

2010-03-17 @ 22:42:04
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Girly

Så bra:)



Nice arm muskler.

Händer i dag då?

2010-03-18 @ 06:55:22
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0