Måndag!

                      



Idag körde jag mitt pass:) i Jakobsberg SATS eftersom det gymmet ligger närmast hem till mig: ) det är ändå rätt chill där: ) fast det finns ju bättre SATS gym: )

Trodde att det skulle vara fett med folk där eftersom det brukar vara fullt från 15: 00 tiden och framåt, fast efter 19:00 så fylls gymmet av så mycket folk att det blir inte så kul att träna, vissa dagar i alla fall!

Jag mådde rätt så bra idag, det går fan bra med deffen, det är skönt! Har verkligen planerat bra den här gången några månader innan jag började deffa! Det är skit viktigt att göra rätt, eftersom jag inte vill förlora muskulatur eller må dåligt eller svälta! Hehe!

Fast jag just nu ligger på 1800 kalorier/dag så känns det rätt bra, käkar runt en 10 måltider/dag!

Igår fick jag öka kalcium intaget eftersom jag kände att jag behövde, men annars går det fett bra , jag är verkligen riktigt nöjd och ser fram emot resultatet i juni månad! Måste ju vara snygg till sommaren:) hehe ska ju resa på semester några månader.

 

Liten ellerhur? hehe.......NOT




___________________________________________________________________

Dagens pass:

Bröst ( Pectoralis major- övre, mellersta, nedre delen)

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress på snedbänk
  3. Bänkpress på snedbänk
  4. Bänkpress på omvänd snedbänk
  5. Sittande bröstpress ”lutande” ( maskin)
  6. Bröstpress ”framåt” (maskin)
  7. Kryssdrag

 

 

Biceps brachii

 

  1. Stående skivstångscurls
  2. Curls i kabelmaskin
  3. Höga bicepscurls i kabelmaskin

 

 

Det vart ett rätt tufft pass i alla fall + så efter styrke passet var klart så var det bara att börja Cardio passet ( Kalori brännare, fett förbrännare) körde idag på springbandet, 18 minuter gick jag i raskt takt ”uppförs backe” sen så efter så jogga/sprang i 60 minuter och till sist gick raskt takt i 18 minuter , så jag vart helt borta när jag var klart, väger ju så mycket också hehe så man ser fett klumpig ut på bandet: ) ser ganska så kul ut att titta men en sak var mindre kul! Hade skit ont i fötterna efteråt, fick så jävla  mycket skavsår fan, alla tår är helt förstörda, måste skaffa bättre skor, jävla skor jag har! De är så gamla! Har så jävla ont! Hoppas de läker snart för det ser inte så fint ut!

Sen i bastun fan vad det sved som fan! Gjorde skit ont! Och så fick jag halta hem typ! Hehe just nu vilar jag fötterna! Det gör ont att gå: ) hehe

Jag ville inte hoppa av springbandet, kände smärtan men inget stoppar mig, lite smärta fick jag ta: ) det var bara att bita ihop: ) hehe

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Neha

Det där är äckligt mycket tycke jag

Haha xD

Ja jag jobbar inte med bodybuilding precis så xD

2010-03-15 @ 21:10:51
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0