lördags pass!





Det var verkligen skönt att få sova och vakna helt själv utan att någon jävla väckarklocka ringer! Hatar klockor som ringer haha! Har faktiskt slarvat lite med sömnen och det är inte så bra , i alla fall inte under deff period!

Men idag så hade jag tänkt dra och köra mina pass på SATS i Järfälla , fast min syrra ville ha hjälp på gymmet, hon kör i Friskis & Svettis så jag valde att köra mitt pass där, fast de inte har så jävla bra saker, men visst det funkar att köra, jag är ju så kreativ när det gäller träning så jag kan köra mina pass vart jag än är! :) det var inte så mycket folk som körde som jag trodde att det skulle vara, hon på kassan, sa att de har saknat mig: ) körde ju ett helt år där tidigare! Innan jag började på SATS! Hon sa också att det har börjat så jävla mycket folk där: ) de hade ett mål att få lika många medlemmar som det bor folk här i Järfälla, men de fick 1000 medlemmar mer! Så jag förstår att det där gymmet är full av folk under dagarna att det knappt går att köra!

Kul för dem!: )

Ringde Mile också 1 timma innan jag drog för att han skulle komma med och träna lite hehe och han kom! Så det var kul! Gillar att träna med honom för han har tagit träningen på riktigt allvar! Och det är nice! Har nu gjort 2 nya tränings scheman åt honom som han ska följa!

Första schemat ska han köra nu under en 9 månader ungefär! För att han har vissa muskler att öka volym på! Sen när jag ser att han har ökat bra i volym så får han hoppa över till det andra schemat, jag vet att Mile klarar av det utan problem, han har bevisat det för mig genom att jag hjälpte honom att träna under nästan 24 månader och han ökade drastiskt över 16 kg rena muskler! Men han fick ändra sitt kost schema också, nu under de här månaderna ska han käka 6000 kalorier/dag! Och kosten ska bestå av bra mat! Hehe han vet vad han ska käka , har redan lagt upp kostschemat!

                                                                                                                                   
                                                                                                                                          


                                                                                                                                                 

I alla fall körde ju mitt rygg pass + Cardio pass i 45 minuter! Jävlar vad jag brände idag! hehe fast gick på koffeinkapslar:) 

Undra vad som händer senare, ska se om jag tar det lugnt med några vänner, just nu är det inte så bra att gå ut och klubba, eftersom jag vill inte träffa så mycket folk och få bakterier (menar folk som kan vara sjuka) i alla fall inte nu när jag kör diet! Vill inte sabba min deff!

Så får hitta på andra saker de här kommande 3 månaderna! ( tråkigt är det ibland men men vad ska man göra): ) hehe!

 

 

Dagens pass:

 

  1. Latsdrag mot bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Marklyft
  4. T- stångsrodd på maskin
  5. Chins

 




 

Jag+ Mile!

 



Mile pojken!






Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Japp vet inte exakt när ska ju lära mig Spanska först.



Du har verkligen en jätte snygg kropp måste jag säga. Dina armar är så nica.



Puss Girly

2010-03-13 @ 23:14:46
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: z

Vad ska du hitta på idag? Svara gärna här :) http://zinojamal.blogg.se/2010/march/14-mars-2010.html

2010-03-14 @ 13:44:28
URL: http://zinojamal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0