Lördag

Dagens Rygg pass:

 

  1. Latsdrag till bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Pulldowns
  4. Rodd på kabelmaskinen
  5. Marklyft

 

 

 

 

Passet idag rullade på super! Tog 7 kapslar av Anabolic amino! De innehåller en del Taurin så det peppade nog upp mig rätt bra! Det var också rätt tomt idag där men det var ändå jobbigt! För det var en snubbe som gjorde exakt vad jag gjorde, så när jag körde Latsdrag så kom han och undrade hur många jag hade kvar fast han såg att jag precis hade börjat… sånt gillar jag inte! Blir bara irriterad, sen så när jag var klar så gick jag över och körde lite Rodd på kabelmaskinen då slutar han köra Latsdrag och kommer till mig igen och frågar när jag var klar med den… jag lackade på honom! Hehe

Fan ….

Men annars gick allt bra! : ) hehe var rätt så död efter passet, men det var ju bara bita ihop och ladda krafter för ett 60 minuters Cardio pass: ) hehe

 

Fan det är fett skönt efter man kört klart träningen för dagen: ) imorgon har jag Vilodag! Men idag så träffade jag Mikael direkt efter gymmet, så drog vi hemåt, han ska sova över här hos mig: ) hehe vi ska kolla på film! Hehe han bor just nu i Bålsta.. ödelandet… så palla åka hem.. haha finns knappt transport dit vid den här tiden!

Mikael ska också följa med oss till Colombia i sommar, hehe så det kommer bli roligt… El gringo : ) hehe

Han måste lära sig spanska till dess ju! Hehe min farsa tjatar på honom hela tiden.. så fort han får något typ en tallrik så översätter pappa vad tallrik heter på spanska och så får Mikael säga efter: ) hahaha!

 

Imorgon måste jag vid 12:00 träffa Killen som jag jobbar som kontaktperson till! Vi ska fika: ) hehe sen så på eftermiddagen ska jag kanske träffa min vän Robert Lilja som jobbar på Svenskkosttillskott…..

Ska bli kul att träffa honom, chilla lite… snacka! : ) länge sen vi inte träffas sen han gav mig en hel del tillskott: )

 

Pappa längst hit och Mikael längst bort:)


 

haha Mikael och jag! chillar här ... alla vi kollar på The Love Guru






Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0