Igår! Fredag kväll!

Igår var jag hemma hos Mile, det var skit kul som vanligt, det vart en nice chillar kväll, man pallar inte dra ut och klubba nu under deffen, inga krafter till sånt.

Han har så jävla stora högtalare, så det var nice att lyssna musik, sen snacka…. Hehe och det bästa av allt, vi satt och kollade på bilder från när vi var små… från dagis mm så jävla kul!

Fan vad alla man känner har förändrats.. hehe! Man dör av garv , vissa som var fett fula är nu fett heta och ibland tvärtom! Haha

Det finns så mycket man kan snacka om .. ni vet gamla minnen! Hehe så jävla kul man hade som liten snor unge! Hehe

Och Mile har ju förändrats som fan! Han var ju skin och ben fram till 1:an i gymnasiet sen så jävlar tog jag honom och tvinga han gymma med mig och nu är han så jävla stor: ) nästan större än mig ju!: ) hehe så det är nice ju, vänta bara sen när jag ska bulka i Juli och fram till nästa sommar typ då jävlar ska jag blir stor … lägga på mig så mycket muskler och hull som möjligt: ) hehe och sen deffa: ) hehe sexig man blir då : ) haha

Nu denna deff jag gör nu! har ju gått bra hittills men den ska hålla på till Juni så jag hoppas att hela dieten går som den ska.. och att inget hindrar mig från att avsluta den…

( får verkligen inte bli smittad av någon sjuk person) då måste jag STOPPA min deff som sist! Det är inte kul precis eftersom målet är ju att vara slimmad och sexig till sommaren.

Men om deffen fortsätter som den gör så kommer jag nog klara mig: )

Hehe

 

Ska snart packa träningsväskan och sen dra till gymmet! Det blir ett tungt ruggpass idag + Cardio träning någon timma! Sen så på kvällen så kanske Mikael kommer hit till mig! Han är en barndomsvän! Hehe vi har känt varandra sen vi var snor ungar: ) hehe vi ska chilla! Typ kolla film , han har så jävla många filmer: ) + det är Mikael som ska följa med mig till Colombia i sommar: ) 6 veckor, jag ska då stanna där ett par månader och njuta av värmen: ) hehe och bygga massa muskler: ) hehe

 

Jag + Mile hehe vi leker alltid biffar:)


 


 

Porriga :)






Mile börjar få rygg;) hehe han har som sagt ökat över 15 kg muskler på 2 år:)





Mile visar mig hur en kille på hans jobb gör varje gång:) hehe
Undra om mile vill konvertera till muslim....skulle passa honom: ) hahah




Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0