idag höhö

Har inte gjort något idag fan, det är ju min vilodag, vill gärna vila men har ändå lust att köra ett Cardio pass, fast min kropp måste också få vila lite:) har ju kört så jävla många pass under veckan, 2-3 pass / dag har jag kört! Det är rätt tungt, käkar också en 10 måltider/dag fast allt är beräknat så jag endast får i mig en viss mängd kalorier.

Och så mycket vatten/dag flera liter/ dagen dricker jag, vatten är så viktig för att få fasta muskler eftersom musklerna består mest av vatten och inte av protein som en del tror.

Sen är vatten skit viktigt för massa andra saker i kroppen!

 

Men har haft så jävla tråkigt idag, måste jag säga:/ fan händer inget här hemma, samtidigt är man rätt trött men vad ska man göra: ) det är inte lätt att få sin drömkropp och det jag har beräknat är att ha en snygg deffad kropp fram till juni månad då jag ska till Colombia ett par månader: ) hehe!

 

Ska snart försöka få pappa att köra mig till Coop för att köpa tonfisk på burk, keso 250g eftersom jag måste ha med mig till plugget, då jag inte käkar vad som helst under mina deff perioder: ) skulle så gärna vilja käka kakor, choklad , godis: ) men får inte: ) gäller att ha en stark vilja under dessa tider, men på tv visar de reklam på ballerina kex med kladdkaka smak jävlar vad suktad jag blir, får lust att käka tv: n: )

När jag inte är på deff perioder så brukar jag köpa ballerina kex paket och käka dem själv, flera om dagen: ) det är så gott, jag blir en äkta tjockis hehe!

Brukar då också gå upp en del kg, men det är lättare då att bygga på sig muskler och sen deffa till sommaren så man har en snygg kropp: ) tjockis under vintern och sexig på sommaren eller tvärt om beror helt hur man mår och vad man pallar: )

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag med :D har också vilodag!

2010-03-07 @ 17:34:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha okejs jag är också trött & så hungrig idag :/ kram

2010-03-08 @ 09:07:40
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Tommy

Allt bra? Haft en bra helg?

2010-03-08 @ 09:11:17
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Girly

Måste ju vila ibland, gör du i dag då? Puss Girly

2010-03-08 @ 15:09:58
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0