:) hehe

Idag är det min vilodag ( söndag) :) det är rätt skönt att veta att jag kan vila idag från träningen, ändå från man ibland tanken om att det skulle vara roligt att köra ett pass idag, fast jag vet att det är dags att vila , har kört 14 pass denna vecka, och förra veckan vart det 15 pass.

Vet inte vad som händer idag precis, har inget planerat, tror ingen pallar göra något en söndag: ) haha farsan vill att jag ska gå och vandra i naturen med honom, det är så kallt ute: /

Han vill pimpla fisk. Vet inte, brukar försöka att undvika gå ut på vintern: ) hehe vill ha värme, men det är fett fint väder ute, solen skiner som fan! Men det räcker att se hur den skiner från fönstret:) i alla fall för min del: )

Måste också städa mitt rum: ) haha och terrariet till Piff & Puff, de har skräpat ner som fan denna vecka!

 

Igår drog jag hem till Camilo som bor i Järfälla ( jakobsberg) det var fett nice där! Hans hem är så fräsch att det lukar rent! Hehe! + så är det skit trevligt att vara där! Camilo är en super bra vän till mig! En vän som honom hittar man inte vart som helst! Sen i alla fall kom Mile också dit, han är också en lika bra vän som Camilo är till mig!

Vi hade fett kul, de åt chokladkakor + Coca Cola, och jag fick hålla mig på Keso + vatten + 1 äpple.

Kul va! : ) hahha det var inte så att jag bli sugen på att käka sånt men ändå visst är det lite jobbigt om alla käkar gott och man måste stå emot: )

Men ändå kvällen gick fort som fan, vi hann titta på några filmer: ) så det var kul, vi dog av garv! Aja ska se vad som händer idag!

 

 

 


haha hemma hos Camilo!  






Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Tobias

Bra här med :)



Min msn står på bloggen ;)

2010-03-14 @ 10:36:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

helgen har varit bra ;D ska avsluta helgen med en konsert själv då? kram

2010-03-14 @ 13:00:34
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha oj, jag tränar aldrig:P

2010-03-14 @ 19:19:02
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Girly

Mina föräldrar har köpt hus där så jag tänkte följa med, när jag lärt mig lite Spanska då:)



Skulle också vila i dag men gick inte, blev en promenad på över 4h i stället:)



Puss Girly

2010-03-14 @ 19:53:16
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Girly

Haha men jag försöker sluta:)

Kram & Puss Girly

2010-03-15 @ 14:41:20
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0