Gympasset Torsdag!!!

Efter plugget, slutade ganska så tidigt men missade bussen som åker mot stationen så fick vänta 1 timma hehe, drog direkt till gymmet för att köra klart mina pass för dagen, idag var det ett jobbigt pass, som tar sin tid att köra klart: ) ville på riktigt dra och köra passet på SATS i sundbyberg men det vart Jakobsberg SATS, var ju redan där så varför inte köra där, det enda dåliga som jag tycker med SATS i Järfälla är att deras bengrejer inte är så bra, men det går så klart att döda musklerna i alla fall: ) hehe det är bara jag som är lite petig: ) men det får man vara, tycker jag: )

Styrke passet gick super, hade väldigt mycket med energi så det var nice, kände mig som Herkules : ) men sen när jag hade kört klart passet, så drog jag ner till skåpen och hämtade shaken, sen var det bara börja på nästa pass, så jag ställde mig på Crosstrainern och valde ett jobbigt program för kaloribränning och så satte jag 60 minuter på nivå 20!

Nu var det bara bita ihop och köra ut hela programmet, fyfan vad jag blev trött, svettades som fan! Som ett vattenfall typ.

Idag kändes Cardio passet som om det tog evigheter att köra ut, vet inte varför, men det kändes så, har ju kört slut på mig varje dag, längtar tills Söndag! Hehe (Vilodag) : )

Till dess gäller det bara att bita ihop!

Kämpa som en gladiator: ) hehe! Man får ta en vecka i taget : )

Cardio passet idag körde jag på en bra tid på dagen, för igår när jag körde mitt tredje pass på kvällen så kunde man knappt andas där i lokalen pga all svett och värme som folk utsöndrar, det var typ en 40graders värme igår! Så idag var det skönt att slippa allt det.

Fast ett gym är ju för att svettas sönder så klagar inte för mycket: ) och jag ska inte säga så mycket som kom ut 100% genomskinlig igår efter det jobbiga kvälls passet: )

 

Dagens pass:

 

Ben- Bakre lår, Insida lår, Vader

 

  1. Benpress med fötterna högt på fotplattan
  2. Sittande lårcurls
  3. Liggande lårcurls
  4. Insida lår på maskin
  5. Stående vad press

 

 

Bröst- Pectoralis major ( Övre, Mellersta, Nedre delen)

 

  1. Lutandes bröstpress ” maskin”
  2. Sittandes bröstpress ”maskin”
  3. Bänkpress på omvänd snedbänk
  4. Kryssdrag

 

 

 

Sen efter passet, efter jag bastat, duschat mm, så gick jag förbi djuraffären och köpte lite syrsor till mina skorpioner: ) som jag inte matat på 2-3 månader, eftersom de hade lagt på sig sån hull att de skulle kunna klara en 5 månader utan mat, nu kommer de bli tjocka som fan och inge vilja käka på en 2-3 månader till, jag vet det: )

 



Bu! haha ser helt misshandlad ut:) efter alla pass! :) död som fan!


här tar skorpionen syrsan: )


man måste vara 100% försiktig vid matningen av dessa djur, då jag flyttar över dem till en annan burk! deras giftgadd är ingen rolig liten sak! de är giftiga som fan!
kinesiska skorpioner:) har 3 stycken just nu: ) söta är dem:)

















Aja

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Nej , var uppe tidigt i dag med!

Har haft fullt upp även fast jag har varit ledig då har det varit fullt upp!



Händer ikväll då?

kram

2010-03-11 @ 18:36:15
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tobias

har haft en bra dag :) själv?

2010-03-11 @ 19:09:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tommy

SV: Här blir det bara lugnt!

Slappa och kolla tv.



Så du har herptiler du , medlem på repti kanske? ;)

2010-03-11 @ 19:21:59
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Girly

Tack, ja ska ju flytta till Spanien så måste lära mig.

Oj de där djuren såg läskiga ut

Puss Girly

2010-03-11 @ 20:41:56
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja jag ska till min mamma typ kalas & lite sånt :P

ska kolla på kent :D själv då? <3

2010-03-11 @ 21:52:55
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0