gympass Tisdag: ) (ryggpass)

Fan kommer hem så sent nu när jag deffar, så jag får uppdatera lite senare på kvällen som idag typ: ) hehe! Det är tufft just nu : ) jag kör på max! hela tiden, flera pass om dagen ibland: )

Som idag vart det 2 pass igen: ) imorgon kommer jag köra runt förmiddag/eftermiddag på SATS i Odenplan, det blir 3 pass imorgon, 2 pass på Odenplan och sen på kvällen i Jakobsberg: ) så imorgon kommer jag vara totalt förstörd: ) hehe hoppas jag sover gott på kvällen.

I alla fall idag så var det rätt så mycket folk på gymmet, rätt mycket folk som man känner:  ) så det var kul, + att när jag hade kört mitt styrke pass så körde jag Cardio passet samtidigt som Biffen Johan! Hehe.

Var lite seg i början idag eftersom jag drack så mycket vatten idag under dagen: ) vatten är så jävla viktigt så det gäller att dricka några liter/dag.

Dricker just nu en hel kanna vatten: ) hehe + så käkade jag 140g tonfisk just nu, ska käka 200g kycklingfilé runt 21:30.

 

Dagens pass:

 

  1. Latsdrag mot bröst
  2. Latsdrag bakom huvud
  3. Rodd på kabelmaskin
  4. Pulldowns
  5. Marklyft med hantlar                                                                   
                                                                                       

                                                       

 

+ 2 h Cardio pass, brände som fan 1000+ kalorier brände jag på denna pass, fast jag måste ha bränt en hel del på Rygg passet.

En vän frågade mig om jag kunde hjälpa honom med en deff, men att göra en deff är en sak som man måste tänka igenom noga eftersom inget får gå snett, kroppen får en chock utav att deffa + så måste man göra allt rätt, man vill ju inte tappa muskulatur, + så ska man ha en stark vilja, så han skulle tänka igenom noga, jag sa till honom att han borde bygga muskler ett tag till innan han går in på en diet, så vi får se vad han gör.

Kan ju ge råd mm men mer kan jag inte göra var och en gör vad man vill med sin kropp.!

 




Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: -

Upp med bilder på ryggen ?

Mvh

2010-03-09 @ 21:21:03
Postat av: Tobias

haha jora, men jag kör alltid hemma ;)

2010-03-09 @ 23:42:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja då min dag har varit bra, din då? kram

2010-03-10 @ 07:21:51
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: bajsugglan

Jäklar vad du ligger i med träningen!

Bra disciplin!

2010-03-10 @ 08:23:26
URL: http://bajsugglan.blogspot.com/
Postat av: Girly

Så du gillar också tonfisk hihi;P

Äter tonfiskrör med pasta nästan varje dag, men mest för att jag inte kan laga så mycket annat:P



Men måste vara de färdig kryddage burkarna med tonfsk, vanli tonfisk är inte gott.



Puss GIRLY

2010-03-10 @ 09:35:58
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0