gympass Onsdag!







Idag hade jag tid hos hudläkaren Halina på Läkarhuset, Odenplan vid 10:15! Skulle se hur blodprovet gick som jag tog för 1½ vecka sen, alla resultaten gick super, njurar, lever mm allt mår prima! SKÖNT!! : ) hehe

Men eftersom jag åker till Colombia den 22 juni så tyckte hon inte att det var en bra ide att påbörja en Roaccutan behandling, eftersom huden blir extremt känsligt vid sol, man ska inte leka med såna läkemedel: ) men men jag misstänkte att det skulle bli så, hon tyckte jag skulle börja behandlingen när jag kommer tillbaka + efter att sommaren passerat.

Så det blir då ansiktsbehandlingar:) då och då hehe mm!

 

Efter att jag hade varit där så gick jag och körde mina 2 pass på SATS, Odenplan: ) det är ett så snyggt gym! Jag gillar verkligen det gymmet: ) hehe så när jag kom var jag så jävla pissnödig att jag fick springa in på toa: ) på morgonen innan jag drog så drack jag 1½ liter vatten: ) hehe därför höll jag på att explodera: ) hehe

Jag körde skit tufft , först mitt styrke pass, som gjorde att jag nästan svimma: ) hehe jag kör ju på max prestation, alltid 110% på varje pass! inget vilohem för mig inte!! Fan särskilt inte nu under min deff period, det är nu jag måste kämpa som ett djur:)

Så efter att jag hade kört styrke passet, som tog fett långt tid att köra ut, fan typ 2 timmar, så gick jag in till omklädningsrummet, hämtade min shake som jag hade blandat med 60g protein + 25 g snabba kolhydrater, vilade 15 minuter efter jag druckit upp shaken och så ställde jag mig på crosstrainern och började…………….. körde ett Cardio pass på nästan 60 minuter på typ nivå 20, ganska så tufft faktiskt i alla fall efter ett så jobbigt pass innan!: ) mina ben var och är så jävla pumpade! :) rätt sexigt: )hehe!

Efter att jag bränt nästan 1000 kalorier så pallade jag inte mer, höll på att svimma: ) hehe, så jag drog in och bastade typ 20 minuter:) sen var det bara att dra hemåt! Hehe

 

Nyss käkade jag 140g tonfisk + 1 dl keso : ) gott hehe ska vila nu lite! För jag ska iväg igen lite senare till SATS i Jakobsberg och köra ett till Cardio pass+ basta: ) hehe!

Kul va! Inget liv typ men så är det när man deffar, jag vet hur mina deff ska köras för bäst resultat, i Juni månad måste jag vara sexig, Hoppas bara jag inte blir sjuk som sist, någon smittade mig då, så jag fick sluta med deffen helt och hållet, därför träffar jag inte mycket folk just nu så jag inte får massa basilusker: ) hehe

 

 

Dagens styrke pass:

 

Ben ( Quadriceps femoris)

 

1.       Knäböjd

2.       Benpress

3.       Benspark

 

 

Axlar

 

1.       Sittande hantelpress

2.       Hantellyft åt sidan på snedbänk

3.       Skivstångspress

4.       Kabellyft framåt

5.       Drag till hakan på kabelmaskinen med stång

 

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha okeeejs ja det ska bli skönt med helg fakktiskt ;)

2010-03-10 @ 18:47:48
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Tobias

yes jag jobbade 9-17 idag :D

2010-03-10 @ 20:17:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0