fredag!!

Körde idag mitt fredags pass  på SATS i jakobsberg, det var rätt så tomt där idag så det var skönt att kunna köra mitt pass i lugn och ro, det var inte ett lika jobbigt pass som de andra passen jag kört under veckan, fast ändå tar man i 100%, sen när passet var klart så var det bara att börja med pass 2! Ett 60 minuters Cardio pass!

Idag brände jag fett mycket kalorier, så det var nice, men var rätt så uttråkad efter när jag var klar! + så bastade jag , !

 

I alla fall jag lovade Camilo att komma förbi honom efter träningen för att hjälpa honom med en läxa han hade. Jag som bra vän måste ju ställa upp eftersom de som är i hans grupp inte är schysta nog och hjälpa till utan de är fett lata!

Vi hade också fett kul, fixade bra käk, och sen så kollade vi på film! Så jävla rolig! Hehe

Kom hem nyss faktiskt, kollar på en konstig film, ska sova sen , är död, måste vila sen måste jag träna ett ryggpass imorgon, blir nog också Cardio pass efter!



 

Passet!







Kappmuskel( M. Trapeziuz)

 

1.      Kappdrag på kabelmaskinen

2.      Axelrullningar med hantlar ( sittandes)

 

Midja

 

1.      Sidböjningar på kabelmaskinen

 

Triceps brachii

 

1.      Pushdowns med rep

2.      Omvända enarmspushdowns

3.      Pushdowns med rygg mot kabelmaskin ( rep)

 
Camilo + JAG



CAMILO LAGAR SIN MAT



MIN DEFF MAT!




Kram
//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

okejs:D det låter ju kuligt!



kram

2010-03-13 @ 10:30:30
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0