fredag: )


     




vilka muskler: ) större än mina ju:) hehe!



Tja!

 



Idag har det varit en jobbig dag: ) ganska seg på morgonen, men sen på eftermiddagen när det var dags för träningspasset så fick jag ta
6 st. kapslar av Anabolic amino det hjälpte mig att palla av 2 pass idag, de innerhåller en del av Taurin som peppade upp mig!

+ så gick passen rätt så bra, det var kul idag att träna eftersom Camilo kom med till gymmet och körde lite rygg!

Sen så när vi hade gymmat klart så gjorde vi oss klara för ett Kaloribrännings pass på Crosstrainern hehe det var skit kul, vi var fett trötta! Hehe men Camilo hade kul han fick en massa krafter eftersom framför honom så sprang en fett het tjej på springbandet, hon hade en riktig sexig rumpa: )

Vi körde Cardio i 60 minuter och idag gick det bra, kände mig inte lika slut som igår, fast sen när jag väntade på bussen hemåt så vart jag helt slut, hela kroppen kändes så tung, ville bara sova hehe! Fick kämpa mig hem, men det gick bra, så fort jag kom in så gick jag rakt in i köket och tog fram 150g kycklingfilé som farsan hade stekt igår och så la jag på 100g keso och käkade snabbt! Var fett svag samtidigt som jag käkade, kändes som om jag skulle däcka! Hehe så jag tog 2 skopor av aminosyror. Och nu känns det bra igen: ) hehe fick balans i kroppen, ska snart käka igen sen dra hem till Mile.

Pallar inte vara här hemma det är tråkigt: ) hehe imorgon måste jag ha krafter för att köra ett tungt ryggpass + Cardio.

Sen längtar jag till söndag : ) hehe min vilodag! Jävla helgen kommer gå skit fort! Hatar det, kan det inte vara helg hela tiden: ) hehe

_____________________________________________________________________ 

Dagens pass:

Kappmuskel( M. Trapeziuz)

 

1.      Kappdrag på kabelmaskinen

2.      Axelrullningar med hantlar ( sittandes)

 

 

 

Midja

 

1.      Sidböjningar på kabelmaskinen

 

 

 

Triceps brachii

 

1.      Pushdowns med rep

2.      Omvända enarmspushdowns

3.      Pushdowns med rygg mot kabelmaskin ( rep)



Camilo: ) hehe kör plankan: )




hehe jag: )  vi körde lite mage innan vi hoppade på Crosstrainern: ) hehe





Kram
//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0