KOPIERA DETTA GÄÄRNA OCH SPRID

Jag är så jävla förbannad , fredag den 29 juni klockan 24:00 - 01:00 tiden blev min pappa grovt misshandlad på baren/cafe ( Bolero Café på Klarabergsgatan 25 ) utan någon helst anledning, min mor vart också fysiskt misshandlad samt kränkt fast inte detsamma som min far, som vart tagen med strypgrepp tills han svimmat och sedan medvetslös sparkade 4-6 vakter honom blodigt och de siktade mot huvudet.... Han fick åka in med ambulasen  och fick komma hem igår lördag 01:00.   (MEDVETSLÖS) HAN FICK STRYK MEDVETSLÖS FYFAN JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG. Det är helt omänskligt att gå på en person som inte gjort något och att bete sig så... Ingen ska behöva vara med om något sådant!
 
Och det här KOMMER ATT GÅ LÅNGT MED LAGEN!!! ÄR TACKSAM OM NI KAN DELA DETTA .... FÖR ATT VISA FOLK HUR IDIOTISKA DEM VAKTER PÅ BOLERO,PÅ KLARABERGSGATAN 25 BETER SIG ... FÖR DEM JOBBAR KVAR MEN INTE SÅ LÄNGE TILL......... VÄNTA BARA ... DETTA SKA DE FÅ BETALA DYRRT.. FÖR INGEN GÖR SÅ MED MIN FAMILJ!!!!
 
 
 
 
 
 
KRAM
//LatinoBiffen
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfaaaan döda dom

2012-07-03 @ 16:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0