hejsan!!

Tjenare !!

Idag fan är det torsdag! Ska till plugget snart har Kemi och fysik och slutar runt 16:00 tiden , därefter ska jag gymma, vet inte vart precis men antar att det blir i skanstull friskis idag! ringen som den heter.. funkar att träna där men kungsholmen är bättre , orkar bara inte åka mot fridhemsplan eftersom slutar så sent!

Idag vet jag inte vad jag ska träna, igår tränade jag ett triceps pass, men idag kör jag kanske ben bara för att få det klart! Har inte kört ben på några dagar så nu börjar det bli dags för ett sånt pass, ska bli trevligt på lördag i alla fall eftersom jag ska träna med Leo på SATS ,Jakobsberg och då ska jag köra rygg… gillar deras rygg maskiner där!

Ska passa på att hälsa på Mamma och Pappa då det var ett tag sen jag inte träffar dem, så det lär bli trevligt!!

Aja fan ska hoppa in i duschen nu och sen fixa en proteinshake som lär bli min frukost.. har käkat 1 banan och lite russin! Ska också försöka få i mig en 2 liter vatten innan jag drar och dricka ren linfrö ölja: ) 4 matskedar:) höhöhöö

Hare nice

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0