:)

Hejsan!
fan dem senaste dagarna har träningen gått jävligt bra....växer sakta men säkert och målet är att bli störst och bäst innom kroppsbyggning! och igår så hade jag möte på Gullmarsgym om jobb samt sällaffärer med He Fitness och därefter på eftermiddag åkte jag till butiken, sveavägen 107.
Igår vart det en bra dag! det såldes en hel del tillskott:) så det var roligt, när butiken stängdes så drog vi till Enebybergs gym och rehab , där jag ska jobba som Personligtränare.... vi satte upp profilerna så folk kan börja anmäla sig till PT hjälp, jag måste säga  att Enebybergsgymet är nog det finaste gymet jag vart på under alla dessa år och jag lovar att man blir chockad när man kommer dit första gången och ser ett sånt fräsht och modernt gym, Det är bra priser att gyma där och man har tillgång till gymet från öppning och fram till 24:00.
http://www.enebybergsgymrehab.se/
Fredrik och jag passade även på att köra ett tufft ryggpass, vi köttade tills vi inte kunde röra oss...vi vart så jävla sönderköttade hahah att jag somnade så fort jag kom hem.
men efter passet så blev jag bjuden på middag hemma hos Fredrik där Rofina, Fredriks tjej hade just haft ett danspass, vi alla njöt verkligen av den  goda middagen... riktigt trevligt.
Vi behövde fylla energin i kroppen :) , Tack för igår  Fredrik!



Rygg passet!
1. Chins
2. Latsdrag
3. Rodd smalt grepp
4. Hantelrodd














Kram
//LatinoBiffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0