Torsdag

Idag vaknade jag 07:30 , käkade frukost, 3 äggvitor med lite kycklingbitar och gurka sen så fixade jag träningsväskan och drog, skulle träffa Camilo vid  09:30 på gymmet för att träna samtidigt. Det är fan många som kör tidigt, man tror inte att folk ska palla men det är många som tränar innan de går till jobbet mm!

Jag körde idag baksida lår, insida lår + vader, ganska så tufft pass, var helt slut i mitten av passet, men nöjd är jag … när vi hade kört våra pass så satte vi oss på cykeln och körde 45 minuter så där brände vi några kalorier + bastun  hehe fast där tappa man mycket vätska…var helt borta efter allt vi gjort!

 

Ganska skönt att träna som vanligt igen! Igår körde jag ju framsida lår + ett spinning pass på kvällen, som dödade mig:) pulsen gick upp som fan igår! Hehe

 

Idag ska jag dra vid 16:00 till boxningen och köra 1 timma hårt boxningspass, det är fan bästa sporten jag vet om man vill bränna kalorier! Har alltid gillat boxningen, tänkt att jag tog ett uppehåll i nästan 7 månader men sen kunde jag inte mer och var tvungen att komma tillbaka! Har kört så länge…därför är det svårt att sluta med sporten, fast jag inte matchar just nu men bara för skojs skull.

 

Dagens pass:

 

Baksida & insida lår + vader

 

  1. Sittande lårcurls
  2. Stående lårcurls på kabelmaskin
  3. Insida lår på maskin
  4. Vadpress på benpress
  5. Sittande Vadpress

 

 

 

Imorgon blir det nog Bröst eller Axlar men kanske rygg…nått av dem blir det i alla fall måste välja: ) hehe

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

jaha men lycka till :)

2010-09-02 @ 22:44:32
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0