Söndag!!!

TJA!!

 

Idag söndag ska jag dra till gymmet i fridhemsplan ( Friskis&Svettis ) ska träna med Leo…. Ett axelpass! Ska bli nice, kanske blir det lite cardio men isåfall på slutet av passet!

Runt 12:00 är jag där idag, och jag hoppas det inte är för fullt där. gymmet där brukar vara rätt mycket folk! Men gymmet är rätt så bra faktiskt så jag förstår att folk gillar att träna där!

 

Vaknade fan 07:00 hehehe fattar inte att jag inte kunde sova längre, satte väckarklockan på 09:00 men jag blir lite irriterad att vakna innan den ringer!

Gjorde en sallad med Keso och kalkonpålägg ska försöka att inte få i mig så mycket kalorier som igår: ) igår var det Chiles nationaldag och Camilo, en vän bjöd mig på Chilenska piroger, de är så goda, godare än våra Colombianska tycker jag i alla fall och jag käkade 6 stycken själv! Hehe

Inte för att de är så farliga men ändå måste hålla kaloriintaget jag är van med!

Idag bränner jag pirogerna på passet ska träna tills musklerna spricker!

 

Senare idag så är vi bjudna till några vänner, hela familjen så vi får se om jag följer med! Beror på hur trött jag är! Det är bara lite jobbigt eftersom de där äter goda saker så det är lite jobbigt när man är på diet! Okej inte för att jag bryr mig men jag måste ju också äta och följer jag med så måste jag ha med mig min mat mm… och det är bara jobbigt!

Imorgon börjar veckan igen! Och jag kommer träna alla vardagar riktigt hårt.

 

 

 

 

Måndag    gym – morgonen  

                 Spinning – kvällen

 

 

 

Tisdag       gym -  morgonen

                 Boxning - eftermiddag

 

 

 

Onsdag     spinning – morgonen

                 Gym       -  Eftermiddag

 

 

 

Torsdag    gym       - morgonen

                 Boxning – eftermiddag

 

 

 

Fredag      Gym     -  morgonen

 

 

 

Lördag      Spinning – Kanske på morgonen

                 Gym

 

 

 

Söndag       Gym  - Eftermiddag

 

 

 

 

 

Så ser veckan ut ungefär när det gäller träningen just nu och med en begränsad kostupplägg, det är rätt intensiv schema på träningen men medans man håller en bra kostupplägg och vilar ordentligt och stark vilja så klarar man, kanske tar jag någon dag i vila men i  så fall någon dag nästa helg…men det beror helt på hur jag känner mig!

          

 

 

 

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0