Semestern

Tja!!

 

Sorry men har inte kunnat skriva något på mer än 1 vecka fan, hehe var ju i Barcelona 6 dagar med en kompis! från den 25 till 31.

Det var jävligt nice i Barcelona, klimatet var super! 34 grader + var det varje dag , en värme som stekte sönder en, fast det var så varmt så gick vi över 7 timmar per dag, jag gick ner fett mycket och vi hann nästan med att vandra runt hela Barcelona! Hehe så klart var vi på stranden varje dag och sola och bada, mest på nudist stränderna som var grymma: ) hehe

Det var skit kul att se folk, aldrig sett så mycket naket: ) haha från alla åldrar ju! Man vart lite chockad i början! Vi tog inte av oss men vi hade korta sexiga badbyxor.

Jag tycker 1 vecka var perfekt… vi var ganska smarta och inte åt ute … utan vi köpte hem grönsaker och pålägg + ost  som vi levde av + att vi hade med oss proteinpulver som vi käkade ofta vi var tvungna att köpa stora dunkar vatten också och så mycket Cola 0 : )

Hehe den Coca Cola 0 i Spanien smakar bara vatten, den här i Sverige är mycket godare måste jag säga!!

Vi tänkte gå och klubba men fan man var helt slut på kvällen , tänkt!!! Att gå 7 timmar i sträck i 34 grader +  det är jävla jobbigt! Men Barcelona är fett fint och det är liv dag och natt, det var också nått som chockade mig! Att folk sover aldrig, helt sjukt …att se så mycket folk på natten och så är det dag och natt där!

 

Dagen innan vi skulle resa hem så gjorde jag en ansiktsbehandlig på en skit bra klinik där som heter  (   Clinica Sveltia- Tractaments estétics) jag kom ut därifrån och var super nöjd den är på c/sepúlveda 125 08015 Barcelona , tel: 95 454 1221/ fax 93 454 1187

www.clinicasveltia.es

 

skit bra klinik där de gör alla möjliga behandlingar/ingrepp, kan rekommendera den om någon reser till Barcelona och kanske vill göra något, det är mer ekonomiskt att göra såna saker där än här.

 

Jag är skit nöjd med resan och det var jävligt kul att resa med min kompis! fan att jag glömde kameran och han med men han tog lite bilder på mig med sin mobil, han ville inte bli fotad själv typ, fattar inte varför! Men fick en bild på han …men han har inte skickat den till mig! Hehe

 

Angående träningen så joo vi tränade när vi kunde, stränderna har ju små gym så vi pumpade där innan vi drog vidare mot stranden! Så det var nice! Hehe + allt vi gick under den veckan gjorde att jag tappade mycket … jag åkte dit med 89kg och vägde mig nyss och väger 85 kg så något han man gått ner:) hehe

Får ju inte gå ner så snabbt för då tappar jag muskler.

 

Barcelona är nice!

 Visa DSC00236.JPG i bildspel Visa DSC00237.JPG i bildspelVisa DSC00248.JPG i bildspel

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0