Onsdag

Igår åkte jag till min kompis, då han var jätte sjuk, så jag ville hälsa på och se hur han mådde, det är så långt till Högdalen så jag stannade över och idag drog jag jävligt tidigt, vaknade 06:00 och duschade mm sen drog jag hem, packade väskan och drog till gymmet.

Passet idag körde jag tillsammans med Camilo, körde framsida lår (quadriceps femoris)

Och sen så satte vi oss på cykeln och körde lite lugnt, är så trött idag, är helt utmattad i kroppen, det är nog efter all träning men men.

Senare idag , vet inte exakt när men gissar på runt 18:00 tiden så ska jag träna med Mile på SATS i jakobsberg, ska köra baksida lår + vader  eftersom jag imorgon vill köra rygg! Och fredag Axlar:) hehe

 

Dagens pass:

Quadriceps femoris ( framsida lår)

 

  1. Benspark
  2. Benpress med fötter långt ner och tätt på fotplattan

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Ja man måste ju ta igen de man slappat i sommar med dubbel träning NU:) Pöss pöss Girly

2010-09-08 @ 17:58:41
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Girly

kör narurdiet bar och shake pöss Girly

2010-09-10 @ 14:08:21
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0