onsdag


                            





TJA!!






 

Idag är det onsdag och jag ska träna senare idag på Friskis&Svettis på Fridhemsplan med min kompis, passet blir runt 17:30 och det blir ett tufft ryggpass.

 

Klockan 10:00 idag hade jag läkartid på vårdcentralen, gjorde Ekg ( hjärttest) och hjärat verkade bra, det var det doktorn sa, så det är skönt sen så lämnade jag blodprov + urinprov, och så idag om jag kunde göra lugnröntgen, men hinner inte idag för jag tvättar kläder så imorgon tidigt på morgonen måste jag snabbt gå och göra lugnröntgen, och på måndag har doktorn provsvaren… måste nämligen få veta hur jag mår på insidan, det är 1 år sen jag inte gör en hälsokontroll, annars gör jag var 6 månad.

 

HOPPAS BARA ALLT ÄR SOM DET SKA.

  

 

Annars har allt gått som det ska, träningen rullar på bra mm så jag är väl nöjd, däremot har jag inte lyckats komma över min lilla mormors död, men det gör man väl aldrig helt och hållet.

Jag försöker inte tänka på det eftersom då sänker man sig helt och hållet, därför är det skönt att träna för då stänger jag av mig från allt och alla.

 

Som tur idag så käkade jag ingen frukost innan jag drog till läkaren, hade jag käkat hade jag nog inte fått göra blod/urin proven eftersom det kan bli sämre resultat, var fan utsvulten: )

Men så fort jag kom hem så gjorde jag en god frukost,  3 bananer + 150 g fullkornsbröd och 200g keso.

Blev jävligt proppmätt heheh + min kopp kaffe: ) ska lite senare käka en sallad med kalkon+ keso sen dra och träna och efter passet en proteinshake.

Sen ska jag hem till min kompis i Högdalen så ska vi fixa något riktigt god proteinrikligt tallrik. Sen senare en till proteinrik mat och sen blir det väl sova.

 

Så ser min dag ut ungefär, inte så värst mycket saker men dagen går snabbt som fan! just nu gäller det att tvätta klart, har så jävla mycket smutstvätt blir själv chockad, och jag tvättade faktiskt här om dagen bara.

 








Aja

 

Kram

//LatinoBiffen

 

 


Kommentarer
Postat av: dennis

tjaa har du facebook så man kan adda dig där ? grym blogg

2010-09-30 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0