Måndag

Tja

 

Har tränat som ett djur de här dagarna, 2 pass per dag …varje dag, så jag känner mig rätt död faktiskt men eftersom jag håller en näringsrikt kost så jämnar tröttheten ut sig, kosten är nämligen det viktigaste, utan en bra kostupplägg så går det fan inte att köra så hårt som man kör just nu.

Idag var jag på gymmet runt 10:00 och körde Biceps därefter drog jag hem och käkade…var helt slut faktiskt då passet vart så intensiv, kändes som om muskeln skulle spricka!

Senare på kvällen 18:30 hade jag spinning pass hehe 55 minuter ungefär.. men jag lovar att jag tog i som ett jävla djur, körde passet tillsammans med Johan Biffen, finns bilder på han i äldre inlägg ,han är stor som fan och just nu är han så jävla snyggt deffad.

Det är alltid skit kul efter de passen, för under mig lämnar jag alltid en sjö av svett hehe! Stackars de som får städa: ) hehe men passet var så hårt, eller jag kämpade som en dåre …så hårt att jag var garanterad på väg att svimma och kände mig så himla spy färdig hehe…min puls gick upp så mycket..hehe hjärtat slog som fan idag: )

Men nöjd är man i alla fall.

 

Imorgon ska jag vara på gymmet vid 10:00 och träna tillsammans med Camilo! Blir säkert lite cardio efteråt och sen bastu! Senare imorgon klockan 17:00 boxning och efter det måste jag hem och fixa mig sen iväg och hälsa på min kompis som är sjuk:/

 

Dagens pass:

Biceps Brachii

 

  1. Sittande hantelcurls
  2. Stående skivstångscurls
  3. Curls på kabelmaskin
  4. Höga Bicepscurls på kabel

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0