Måndag


                   


                                           LITE FÖR STOR! ELLER=?  HEhehe









Idag var jag på gymmet klockan 08:00 och körde ett tungt ryggpass, idag var det rätt lugnt på SATS gymmet i Järfälla, rätt skönt faktiskt tycker jag, för ibland är det ganska fullt vid den tiden och då tycker jag det är jobbigt att träna!

Efter passet fixade jag mig och drog o plugga i 2 timmar sen drog jag hem och chillade, efter ett tag kom Camilo till mig och vi gjorde 2 stora sallader, en till var och en med 100g keso och 50 g kalkonpålägg, sen gjorde vi och klara för att dra till gymmet och köra Spinning pass som började 18:30 .

Jävligt jobbigt var det passet, jag är ganska trött i kroppen hehe men psyket är starkt! Tappade mycket vätska : ) hehe så nu har jag druckit 2 liter vatten hehe och ätit en stor sallad med 50 g keso + 50 g kalkonpålägg.

 

Ska äta igen 2 st äggvitor + lite ost vid 22:30 . det får bli sista målet för dagen!

Sen gäller det att sova! Imorgon ska jag köra 09:30 på gymmet och då blir det framsida lår! Sen på eftermiddagen blir det boxning!

 

Och på Onsdag så ska jag köra Spinning klockan 07:15 ( morgonen ) med Camilo! Och sen på eftermiddagen ska jag träna! vet inte än vad det blir men antagligen baksida lår + vader.

Sen på kvällen ska jag till min kompis i Högdalen! Och chilla där!

 ________________________________________________________________________

Dagens pass!

 

Rygg

 

  1. Latsdrag mot bröst
  2. Omvänd Latsdrag
  3. Rodd Med bredd hållning
  4. Pulldowns

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

man kan aldrig vara för stor het kille<3

2010-09-21 @ 18:47:41
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0