Måndag

Idag var jag runt 07:00 tiden på SATS i Jakobsberg, har inte kunnat skriva sen i Torsdags eftersom jag var hos min vän, han var sjuk så jag fick ta hand om honom, han hade värsta febern stackarn men nu mår han bättre, i alla fall passet gick skit bra och jag är ganska så nöjd, körde både bröst och axlar idag, det var länge sen jag körde 2 grupper på samma pass! men ibland känns det skönt, då jag chockar kroppen lite, vart helt slut måste jag säga, kunde knappt lyfta upp armarna efter passet men nu är jag rätt så återhämtad och taggad som fan för spinning passet 18:30 hehe tror Johan Biffen ska köra den med, då blir vi 2 som kan tävla mot varandra, ska pressa mig verkligen, bränna så mycket kalorier som möjligt, vilade ju helgen …det var länge sen jag vilade från träningen…och då menar jag att verkligen inte göra något förutom att slappa på soffan framför tv.

Under helgen fick jag små panikångest attacker eftersom jag vilade som jag gjorde, just nu känner jag en drivkraft inom mig som säger….TRÄNA TRÄNA TRÄNA hela tiden..

Ska käka ½ dl proteinpulver innan jag drar och sen när jag kommer hem ½ dl till  och innan jag lägger mig gör jag 1-2 ägg ( endast ägg vitan).

 

Imorgon ska jag träna på morgonen, men vet inte vart : ) vi får se hur det blir , kanske kör med en kompis , vet inte och saken är att jag måste köra tidigt för att jag ska köra boxning klockan 17:00 har inga planer imorgon, dagarna är så trista ibland och med vädret ute blir man fan deprimerad, snart börjar den där äckliga kylan och sen snön!

Om man kunde vara utomlands under hela vinter tiden …jävlar vad skönt det skulle vara! Verkligen!

 

 

 

 

 

Dagens pass

 

Bröst + Axlar

 

  1. Hantelpress
  2. Hantelpress på snedbänk
  3. Flyes på snedbänk
  4. Militärpress bakom huvud
  5. Hantellyft åt sidan
  6. kabellyft framåt
  7. drag upp till hakan på kabel

 

 

 

 

kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0