jävligt nice tillskott.







Ett skit bra kosttillskott som jag kan rekommendera för alla människor är denna!

Med Multivitaminer, Multimineraler/ Fytonäringsämen.

 

Tillskottet funkar till de med hektisk vardag och vill bevara en nivå av essentiella näringsämnen  under dagen.

Eller de som inte äter bra och vill få i sig tillräckligt av näringsämnen i kosten.

Bra för de som inte äter tillräckligt med frukt, grönsaker och fullkornsprodukter dagligen.

 

De som vill ha en viktkontroll över sin kropp, sportnäring och en frisk ålderdom eller optimalt välbefinnande.

 

Tillskottet innerhåller inga syntetiska konserveringsmedel, aromer eller färgämnen.

 

Lämpligt för diabetiker då den inte har mycket kolhydrater och kalorier.

 

Lämpligt för vegetarianer

 

Ej lämpligt för veganer då det innerhåller D-vitamin från lanolin.

 









Doseringen är :

 

Vuxen: 1 av varje tablett 2 gånger/dag i samband med måltid.

Överdosera aldrig.

 










Säljs i 2 pack.

 

Pack 1 för 31 dagar ( 187st)= 719 kr

 

Pack 2 för 62 dagar (372st)= 1317kr

 

Jag kan rekommendera de här, har testat den länge nu och de fungerar verkligen, hög kvalitet, värt att köpa.

 

 

Om någon vill köpa, så kan du vända dig till mig här genom att lämna telefonnr och e- post.

Eller skriv på min e-post: [email protected]

0762212635

 

 

 

 

kram

//LatinoBiffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0